وبلاگ

مدیریت وبلاگ

۸ راهکار برای عیب یابی و رفع مشکلات تلویزیون‌های جی پلاس

توسط:
ایجاد:
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروزه محصولی بیشترین طرفدار را دارد که پس از خرید، مشتری خدمات بهتری را از شرکت خریداری شده دریافت کند. از جمله ویژگی‌هایی که می‌تواند بر ماندگاری و اصالت یک کالا مهر تایید بگذارد، مرجع و منبعی 24 ساعته برای پاسخگویی به مشتریان بعد از خرید آن کالا میباشد. گلدیران از جمله شرکت هاییست که در ارائه همچین خدماتی به مشتریان خود  با ثبات و البته با کیفیت، بی وقفه رو به جلو قدم بر می‌دارد. قصد ما از نوشتن این مقاله این است که تمام مشکلات رایج بین تلویزیون‌ها را بررسی کنیم و برای برطرف کردن آنها راهکارهای کاربردی را ارائه دهیم.  در ادامه حتما همراه ما باشید تا بدانید کیفیت تلویزیون جی پلاس چگونه است.

پرتکرار ترین سوالات مشتریان و خرابی‌ها در تلویزیون‌ها چیست؟

ما با برخورداری از تکنسین‌ها و تعمیرکاران حرفه‌ای، به خوبی می‌دانیم کدام مشکلات در تلویزیون‌ها مرسوم است و امکان بروز آن وجود دارد. اگر دلتان نمی‌خواهد لذت تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را بخاطر مشکل در تلویزیونتان از دست بدهید، وقت را تلف نکنید و با ما همراه باشید تا برویم سر اصل مطلب.

آیا تلویزیون Gplus شما روشن  نمی‌شود؟

در صورتیکه تلویزیون شما روشن نمی‌شود، چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد. که نیاز است  تلویزیون را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه شوید ایراد از محافظ بوده یا از تلویزیون.در صورتیکه به طور کلی برق وارد دستگاه نمی‌شود، دستگاه های جانبی مثل دی وی دی و ... را  قطع کنید و بررسی کنید که آن ها نیز برق دارند ؟

چرا تلویزیون جی پلاس مدام خاموش و روشن می‌شود؟

گاهی امکان دارد تلویزیون مدام خاموش و روشن شود.

  • برای بررسی این موضوع چک کنید که آیا دستگاه سر ساعت خاصی خاموش و روشن می‌شود؟ اگر سر ساعت خاصی است ممکن است تنظیمات تایمر انجام شده باشد .
  • چنانچه تلویزیون پشت سر هم خاموش و روشن می‌شود، ممکن است مربوط به برق باشد. محافظ قطعی داشته باشد. پس حتما برق و محافظ تلویزیون را بررسی کنید.
  • دستگاه های جانبی متصل به تلویزیون را نیز جدا کنید و چک کنید.
  • باتری کنترل را برای مدت زمانی خارج کنید، شاید کنترل پیغام اشتباه به تلویزیون صادر می‌کند.
  • چنانچه مربوط به این موارد  نیست متخصصین ماهر و حرفه‌ای ما در گلدیران آماده خدمت رسانی به شما هستند و کافیست درخواست تعمیرات تلویزیون جی پلاس خود را ثبت کنید.

    تلویزیون‌های جی پلاس تصویر ندارد

    زمانیکه تلویزیون تصویر نداشت در مرحله‌ی اول چک کنید که آیا تلویزیون روشن است؟اگر تلویزیون روشن بود و فقط صدای آن به گوش شما می‌رسید ،دکمه منو یا Home  روی کنترل را فشرده و چک کنید تصویر منو ظاهر می‌گردد یا خیر؟ یا برای اطمینان بیشتر بررسی کنید آیا دستگاه در ورودی دیگر مثل فلش تصویر دارد؟ اگر در هر دو حالت تصویر تلویزیون Gplus  شما ظاهر نشد، نیاز است که برای رفع ایراد آن درخواست تعمیرات تلویزیون را ثبت کنید تا تکنسین ما برای رفع ایراد آن مراجعه کند.

    آیا خط افقی یا عمودی روی تصویر تلویزیون Gplus شما ایجاد شده است؟

    اگر با خطوط عمودی و افقی روی تصویر تلویزیون خود مواجه شدید، قبل از هر چیز چک کنید آبا با ورودی‌های دیگری مثل فلش نیز در تصویر شما این خطوط قابل مشاهده است؟اگر قابل مشاهده است که وقت را تلف نکنید و درخواست تعمیرات تلویزیون جی پلاس خود را ثبت کنید.اگر با ورودی دیگر یعنی فلش آن خطوط روی تصویر شما دیده نشد، مورد می تواند از ورودی مورد نظر قبلی شما باشد، اگر آنتن یا ماهواره است قدرت و کیفیت سیگنال را چک کنید و اگر دستگاه جانبی (مثل دی وی دی) می باشد کابل و پورت را چک کنید.

    آیا احساس می‌کنید کیفیت تصویر تلویزیون جی پلاس شما پایین است؟

    به این نکته دقت داشته باشید اگر قبل از خرید، تصاویر پخش شده داخل فروشگاه ها را دیده‌اید و بعد از خرید تلویزیون، انتظار دارید دقیقاً مثل تصاویر فروشگاه که فیلم های HD و  BLUE-RAY پخش می شود را تماشا کنید اشتباه است. چون سیگنال‌هایی که از فرستنده‌ی ایران (صدا و سیما) و یا اکثر تصاویر ماهواره‌ای و دیسک‌های کپی ارسال می‌شود، با وضوح پایین می‌باشند و نمی‌توانید به صورت با کیفیت تصویر را مشاهده کنید و باید سیگنال با وضوح HD و FULL HD همانند فروشگاه‌ها به تلویزیون بدهید تا با همان کیفیت تصاویر پخش شود.البته برای انجام تنظیمات بهتر لازم است حالت تصویر در منوی تصویر بر روی درخشان قرار دهید. وضوح تصویر را کمی پایین‌تر انتخاب کنید . دمای رنگ و گزینه‌ی رنگ نیز به دلخواه خود تنظیم کنید.

    جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
    تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
    شماره تماس : 09146556540
    همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.




    پشتیبانی سیماتبریز
    ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

    مهندس اروجلو
    سلام 👋

    به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
    امروز
    ×

    پشتیبانی سیماتبریز
    ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

    مهندس اروجلو
    سلام 👋

    به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
    امروز
    ×