وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیر بک لایت تلویزیون مارشال در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۸ مرداد ۱۴۰۱

تعمیر بک لایت در منزل کار بسیار سختی است اما متخصصان نمایندگی تعمیر سیماتعمیر برای آسوده تر بودن شما مشتریان گرامی این کار در منزل انجام می دهند. یک سوال که بسیار مطرح می شود این است که هزینه تعمیر بک لایت چقدر است؟ خوب هزینه تعمیر بک لایت به دلیل وجود ال ای دی ها با کیفیت های متفاوت در بازار متفاوت است اما سعی ما بر آن است که با کیفیت ترین ال ای دی ها را با قیمت مناسب برای تلویزیون شما استفاده کنیم که هم هزینه تعمیر مقرون به صرفه باشد و اینکه تلویزیون شما چندین سال بدون مشکل و با کیفت بالا کار کند.
خرابی بک لایت در تلویزیون های جدید عیبی شایع است و برای همه تلویزیون های امروزی پیش می آید و این سوال مطرح می شود که راهی برای اینکه بک لایت بعد از تعمیر دوباره خراب نشود وجود دارد؟ ما باید به این سوال اینطور جواب دهیم که به طور حتم نمی توان گفت که می توان بک لایت مادم العمر تولید کرد ولی می توان از بک لایت با کیفیت مرغوب استفاده کرد که چندین سال تلویزیون بدون خرابی بک لایت کارکند. یک روش دیگر که می توان برای طولانی کردن عمر بک لایت استفاده کرد اجرای اصلاحیه بر روی برد پاور تلویزیون می باشد که باعث می شود تلویزیون دیر تر خراب شود.

تعمیر برد پاور تلویزیون مارشال

خرابی برد پاور در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی یک عیب رایج است. چطور می توان فهمید که برد پاور خراب شده است؟ یک عیب شایع در پاور این است که تلویزیون دیر روشن می شود و این خرابی برای تلویزیون های اتفاق می افتد که حداقل چهار سال از عمر آنها گذشته باشد. وقتی این مشکل برای تلویزیون شما اتفاق می افتد بهترین کار این است که سریع تلویزیون خود را تعمیر کنید در غیر این صورت احتمال خراب شدن برد مین وجود دارد که این موضوع اگر اتفاق بیفتد هزینه تعمیر چندین برابر می شود.
یک نشانه دیگر از خراب بودن برد پاور این است که تلویزیون خاموش می شود و هیچ گونه علائم حیاتی ندارد البته این عیب از برد مین نیز می تواند باشد اما احتمال آن کم است. برد پاور وظیفه ولت رسانی به تمام قسمت ها تلویزیون را دارد و با از کار افتادن این قسمت تلویزیون به طور کامل خاموش می شود.

علت خاموش شدن تلویزیون مارشال

در این مورد خرابی تلویزیون بیشتر در قسمت پاور می باشد و برد پاور در اکثر مواقع  قابل تعمیر می باشد . تعمیر برد پاور در منزل و محل شما انجام می شود. تعمیر با قطعات اصلی و ضمانت شش ماهه انجام می شود.
احتمال خرابی مین برد نیز وجود دارد. خرابی مین برد بیشتر در تلویزیون های ال ای دی به وجود می آید. تعمیر مین برد نیاز به دستگاه های پیشرفته دارد.

تلویزیون مارشال دیر روشن می شود

دیر روشن شدن تلویزیون در اکثر موارد مربوط به برد پاور تلویزیون می باشد. این خرابی بیشتر در تلویزیون های ال سی دی به وجود می آید. با تعویض قطعات فرسوده برد پاور مشکل برطرف می شود.
در بعضی از موارد این خرابی از مین برد تلویزیون می باشد. در این صورت بهتر است که برد تعویض شود. تعمیر تلویزیون مارشال در منزل و محل شما انجام می شود. تعمیرات با ضمانت شش ماهه انجام می شود.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×