وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۱ تیر ۱۳۹۹

مارشال الکترونیک یکی از برندهایی است که محصولات آن هر چند از نظر کیفی در درجه دوم نسبت به برندهایی مثل سونی و یا ال جی و سامسونگ قرار می گیرد اما در سطح کیفی خود و نسبت به سایر تویدکنندگانی که در این سطح قرار دارند تولیدات با کیفیت تری ارائه می دهد. در ادامه به بررسی مراحل فنی تعمیر تلویزیون مارشال در یکی از تلویزیون های LED این کمپانی با مدل کد ME-4021 می پردازیم :

یکی از ویژگی های محصولات مارشال استفاده از قطعات اختصاصی است به این معنا که هر چند تولید بسیاری از قطعات دستگاههای مارشال توسط تولیدکنندگان دیگر صورت می گیرد اما این قطعات فقط در دستگاه های مارشال استفاده شده است و این نکته را می توان یکی از نقاط قوت این سازنده چینی به حساب آورد.

در تلویزیون ال ای دی مارشال با مدل کد ME-4021 از یک برد یکپارچه برای مین برد و برد پاور استفاده شده و برد تی کان هم با برد آدرس دستگاه یکی شده است و این بدان معناست که تلویزیون فقط دارای یک برد راه انداز است. ضمن اینکه راه انداز بخش بک لایت تلویزیون هم روی همین برد قرار دارد.

چرا همه نمایندگی های مجاز را انتخاب می کنند؟

استفاده از قطعات اصلی

از مهمترین پارامترهای تعمیر تلویزیون و لوازم تصویری پیشرفته، استفاده از قطعات مصرفی و لوازم یدکی اصلی و اورجینال در تعمیر این لوازم میباشد.

برخورداری از کادر مجرب و متعهد

کادر فنی و مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصلی را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آنها در هنگام تعمیر تلویزیون و سیستم صوتی خانگی خودداری میکنند.

عیب یابی کامل دستگاه

این مرکز به صورت تخصصی قادر به تعمیر تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک ، پلاسما و دیگر برند ها می باشد.

مشاورین ما هرلحظه آماده پاسخگویی به شما هستند

جهت مشاوره در خصوص کالا و سفارش کالا با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر : تبریز – چهارراه منصور

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×