وبلاگ

مدیریت وبلاگ

سوالات متداول تعمیر تلویزیون

توسط:
ایجاد:
۲۸ خرداد ۱۳۹۹

سوالات متداول تعمیر تلویزیون

 

پس از دریافت درخواستهای متعدد کاربران مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان تعمیرات تلویزیون در محل یا منزل، مدیریت مرکز تعمیرات تلویزیون سیما تعمیر تبریز برآن شدند تا با تخصیص تیمی از زبده ترین مهندسان خویش به این کار، سرویس تعمیر در محل را به لیست خدمات ارائه شده در این مرکز بیافزاید. در حال حاضر این امکان فراهم گشته است تا پس از تماس تلفنی از سوی کاربر، کارشناسان تعمیرات تلویزیون به محل مورد نظر اعزام گشته و عملیات مورد نیاز را بر روی دستگاه معیوب پیاده سازند.

هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون خود، جستجوی‌های زمانبر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. با بهره‌مندی از این سرویس تمامی خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون در منزل یا محل کار مشتری انجام می‌گیرد. شما کاربران گرامی می توانید تمامی سوالات و ابهامات خویش را با کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون سیما تعمیر تبریز در میان بگذارید و پس از دریافت مشاوره ها و راهنمایی های مورد نیاز نسبت به تعمیر دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه اقدام نمایید.

با ما در ارتباط باشید: 09146556540 آقای مهندس اروجلو

تلویزیون پلاسما چیست؟

سالیان سال است که از تصاویر سیاه و سفید در تلویزیون‌ها خلاص شده‌ایم و به تلویزیون‌های پیشرفته ال سی دی، ال ای دی و پلاسما رسیده‌ایم. شاید از نظر خیلی از کاربران تلویزیون‌های ال سی دی، ال ای دی و پلاسما با یکدیگر تفاوت خاصی نداشته باشند، اما لازم است بدانید که این تلویزیون‌ها از نظر فناوری که برای ساخت آن‌ها استفاده شده است با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه‌بر این عملکرد آن‌ها در میزان روشنایی تصویر، رزولوشن، زاویه دید و … با یکدیگر متفاوت است. سوال اینجاست که کدام یک از تلویزیون‌های ال سی دی، ال ای دی و پلاسما بهتر است؟ پاسخ این سوال را در ادامه مقاله بگیرید.

تلویزیون پلاسما چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

تلویزیون پلاسما توسط سه کمپانی بزرگ پاناسونیک، سامسونگ و ال جی ساخته و تولید می‌شود. همانطور که از نام تلویزیون‌های پلاسما پیداست، این تلویزیون‌ها برای نمایش پیکسل‌ها از سلول‌هایی استفاده می‌کنند که حاوی گاز یونیزه شده یا همان پلاسما هستند. مهم‌ترین ویژگی تلویزیون‌های پلاسما که موجب شده است هنوز خیلی‌ها تلویزیون‌های پلاسما قدیمی را به تلویزیون‌های ال سی دی جدید ترجیح بدهند، نرخ بروزرسانی یا رفرش ریت آن است.

درواقع هر چه نرخ بروزرسانی تلویزیون بالاتر باشد، تاری کمتری را مشاهده خواهید کرد. این تاری آثاری است که از حرکت‌های مداوم در فیلم‌های اکشن یا مسابقات دیده می‌شود. در حال حاضر نرخ بروزرسانی تلویزیون‌های پلاسما 600 هرتز است، درصورتی که نرخ بروزرسانی اکثر تلویزیون‌های ال سی دی و ال ای دی 60 هرتز می باشد.




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×