وبلاگ

مدیریت وبلاگ

مقایسه تلویزیون ال جی C8 و سونی A1

توسط:
ایجاد:
۰۶ مرداد ۱۳۹۹

مقایسه تلویزیون ال جی C8 و سونی A1

در این پست دو عدد از بهترین تلویزیون های شرکت سونی و ال جی یعنی A1 سونی و C8 ال جی را با هم مقایسه می کنیم که هر دو در سال 2017 تولید شده اند و هر دو این تلویزیون ها در بازار موجود هستند و جزو بهترین ها و پر طرفدارترین تلویزیون ها هستند.

البته ما به شما توصیه می کنیم با توجه به اینکه که ما هر دو مدل رو به طور کامل بررسی کرده ایم اما شما نباید زیاد درگیر جزئیات بشید و مطمئن باشید که هر کدام از این تلویزیون ها را انتخاب کنید، انتخاب برازنده و فوق العاده ای خواهد بود و با توجه به رضایت مشتریان هر دو تلویزیون از لحاظ کیفیت رنگ و نمایش تصاویر بسیار عالی هستند.

مقایسه تلویزیون ال جی C8 و سونی A1

مقایسه تلویزیون ال جی C8 و سونی A1

طراحی تلویزیون 2018 ال جی C8 عالی است. پایه تلویزیون عریض و بزرگ است ولی از استحکام و کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. قاب اطراف صفحه نمایش و پایه تلویزیون از جنس آلومینیوم است و به خوبی ساخته شده است. پایه تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که صدا را مستقیم در سراسر محیط اتاق پخش نماید اما با توجه به شکل آن امکان قرار دادن یک ساندبار در جلوی تلویزیون وجود ندارد. اندازه حاشیه های صفحه نمایش تلویزیون C8 ال جی بسیار باریک است و ظاهر بسیار زیبایی دارد، تلویزیون OLED سونی A1 به دلیل عدم وجود یک پایه قابل مشاهده از جلو بسیار جذاب و گیرا به نظر میرسد . و ظاهر اون از جلو مینیمالیک به نظر می رس . این تلویزیون کمی به عقب شیب داره که این بعد از چند لحظه زیاد به نظر نمیاد . تمام ورودی ها و کنترل ها بر روی پایه تلویزیون قرار گرفتند و بنابراین بسته به محل قرار گیری تلویزیون ممکنه باعث ایجاد مشکل بشه.

تلویزیون LG C8 کمی بهتر از سونی A1E است. LG C8 دارای تاخیر ورودی بهتر است که باعث افزایش پاسخگویی و بهتر شدن نورپردازی SDR می شود . و این باعث میشه که این تلویزیون برای نمایش های تلویزیونی و برنامه های ورزشی، که معمولا در اتاق های روشن تر مشاهده می شود، تبدیل به یکی از بهترین انتخاب ها شود. از سوی دیگر، تلویزیون سونی A1E، دارای پشتیبانی بهتر از سیگنال 1440p @ 60hz است که این برای بازی های ویدئویی مهم است.

ویژگی های تلویزیون OLED سونی A1

تلویزیون OLED سونی A1 یک تلویزیون هوشمند 4K با کیفیت عالی و سیستم عامل اندروید است که به لطف رنگ سیاه و سفید کاملا عمیق و یکنواخت، کیفیت تصویر مناسبی رو ارائه میده . اون میتونه طیف گسترده ای از رنگ ها رو تولید کنه که این همراه با شیب صاف باعث میشه که محتوای HDRعالی به نظر بیاد . قابلیت حرکت اون نیز بسیار عالیه و از آنجایی که هیچ سایه ای به دنبال اشیاء در حال حرکت وجود نداره ، میتوان از سوسو زدن برای افزایش وضوح استفاده کرد. متاسفانه تاخیر ورودی در یک بیت بالا در یک ورودی 1080P وجود داره . A1E دارای کیفیت تصویر چشمگیری است . نسبت کنتراست بی نهایت و یکنواختی کامل رنگ سیاه و سفید منجر به عملکرد عالی اون در اتاق تاریک و کنتراست بالا میشه و صحنه های تاریک و روشن به زیبایی نمایش داده میشه. در تلویزیون A1 تمام برنامه های محبوب مانند Netflix، YouTube و Amazon Video از قبل در اون نصب شده که همگی اجرا می شوند 

ویژگی های تلویزیون ال جی C8

تلویزیون ال جی C8 یک تلویزیون 4K با پنل OLED ، سیستم عامل web os و کیفیت تصاویر فوق العاده است. تکنولوژی تابش نور به این تلویزیون اجازه می دهد تا رنگ های سیاه فوق العاده ای تولید کند که برای اتاق های تاریک عالی است. عملکرد تلویزیون در محتوای HDR خوب است و قسمت های بسیار روشن و اشباع شده را به خوبی نمایش می دهد. کنترل تصاویر و صحنه های سریع و تاخیر صفحه نمایش نیز فوق العاده است، بنابراین برای گیمرها و کاربران کامپیوتر بسیار مناسب می باشد. اما تلویزیون ال جی C8 بی نقص نیست. بستگی به میزان روشنایی محتوایی که روی صفحه نمایش است و تصاویر ثابت، نباید برای مدت طولانی نمایش داده شوند زیرا باعث ایجاد سایه تصویر و پیکسل سوختگی می شوند. کیفیت صدای تلویزیون C8 ال جی بالاتر از حد متوسط است. صدای این تلویزیون تقریبا بلند است و دارای یک باس با قدرت خوب می باشد.

09146556540 آقای مهندس اروجلو
آدرس دفتر تعمیرات : تبریز – چهارراه منصور

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×