وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هوشمند دوو در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۸ خرداد ۱۴۰۰

تلویزیون یکی از وسایلی است که اگر خراب شده و تعمیر آن با دقت انجام نشود، منجر به سوختن دستگاه خواهد شد. دوو به منظور جلوگیری از این اتفاق مرکز های تعمیرات را در شهرهای ایران تاسیس نموده است تا مشتریان برای تعمیر انواع مدل های ساید بای ساید به مرکز ها مراجعه نمایند. این امکان برای مشتریان در تمامی شهرهای ایران  وجود دارد. در تبریز نیز مرکز های تعمیرات وجود داشته و شما برای تعمیر تلویزیون دوو در تبریز با یک تماس با مرکز می توانید تلویزیون خود را سالم در منزل خود تحویل بگیرید بدون این که نیاز به جابجایی دستگاه باشد.

تعمیر تلویزیون در منزل


تعمیر تلویزیون در تبریز منزل برای آن دسته از مشتریانی است که دستگاه تلویزیون آنها دچار نقص و خرابی گشته و به هر دلیل امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد. مرکز خدمات آذر سیما سرویس به منظور آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امکان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتریان محترم، کادر فنی تعمیر و کارشناسان این حوزه، جهت تعمیر تلویزیون به منزل اعزام گردند. در این سرویس کارشناسان تعمیرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامی عملیات مورد نیاز جهت تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه را انجام می نمایند.

کارشناسان اعزامی مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی دستگاه را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام نمایند. این امر سبب صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر تلویزیون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اورجینال رها خواهد کرد. خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون محدود به مورد تعمیراتی خاصی نیست و تمامی ایرادات و اشکالات مرتبط با انواع تلویزیون را شامل می گردد. شما مشتریان گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت درخواست خود مبنی بر اعزام کارشناسان تعمیر تلویزیون به منزل را ثبت نمایید. کارشناسان این مرکز بخشی از دانش اطلاعاتی خویش درباره تعمیرات و فناوری های مرتبط با این دستگاه ها را در قسمت پاسخگویی به شما مشتریان گرامی ارائه می دهند.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برندهای ایکس ویژن، سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×