وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیرات تلویزیون دوو در تبریز

توسط:
ایجاد:
۰۷ تیر ۱۴۰۰

تعمیرات تلویزیون دوو در این مرکز به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. تلویزیون ها امروزه به ابزار هایی مورد نیاز برای منازل، هتل ها و… تبدیل شده اند. به همین دلیل تعمیر انواع تلویزیون از اهمیت خاصی برخوردار است . تلویزیون ها معمولا دچار مشکلاتی مشابه با یکدیگر می شوند. قطعات داخلی این سیستم بسیار حساس است به همین دلیل در مواقع اختلال باید حتما توسط تعمیرکاران تعمیر شوند. دوو نیز یکی از شرکت هایی است که توانسته تلویزیون هایی با کیفیت مطلوب ارائه کند. تعمیرات تلویزیون دوو در این مرکز به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. دسترسی این مرکز به انواع قطعات و ابزار های مورد نیاز برای تعمیرات تلویزیون دوو از دیگر ویژگی های این نمایندگی به شمار می رود.

تعمیر تلویزیون دوو در محل با کارشناسان متخصص

سرویس در محل تلویزیون دوو بهترین شرایط را برای کاربران را فراهم کرده است. از ویژگی های سرویس در محل تلویزیون دوو می توان به عدم نیاز به حمل و نقل تلویزیون اشاره کرد. جابه جایی تلویزیون ممکن است آسیب های بسیاری به دستگاه وارد کند به همین دلیل حضور کارشناسان جهت تعمیرات تلویزیون در محل از تمام این آسیب دیدگی ها جلوگیری می کند. به همراه داشتن تمام ابزار مورد نیاز برای تعمیرات و تعویض قطعات از دیگر ویژگی های سرویس در محل است. مراجعه ی تعمیرکار به محل مورد نظر شما تاثیر بسزایی در ارائه ی خدمات خواهد داشت. برای مثال در حین تعمیر تلویزیون دوو اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد تکنسین های ما قطعه ی فرسوده را نمونه ی اورجینال آن قطعه جایگزین خواهند کرد. اورجینال بودن تمامی این قطعات برای شما تضمین خواهد شد.

خط افتادن بر روی تلویزیون دوو

وارد شدن ضربه به پنل تلویزیون، خرابی برد تیکان و خرابی فلت‌های ارتباط دهنده همه از عواملی هستند که موجب به وجود آمدن خط عمودی بر روی تصویر تلویزیون دوو می‌شوند؛ همانطور که اشاره کردیم پنل تلویزیون همان صفحه نمایش تلویزیون است که درصورت وارد شدن ضربه به آن دچار آسیب‌دیدگی می‌شود و خرابی خود را به شکل نمایش یکسری خطوط عمودی بر روی تصویر تلویزیون نشان می‌دهد؛ البته این مشکل تنها یکی از نشانه‌های وارد شدن ضربه به پنل تلویزیون است. برد تیکان نیز رابط بین مین برد و فلت پنل تلویزیون است که داده‌های ارسالی از مین برد را پردازش کرده و جهت نمایش در نمایشگر تلویزیون به فلت پنل تلویزیون منتقل می‌کند؛ درصورت خرابی برد تیکان یا فلت پنل تلویزیون نیز خطوط عمودی بر روی تصویر تلویزیون نمایش داده می‌شوند.

تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو با عیب‌یابی و بررسی دقیق تلویزیون دوو می‌توانند تشخیص دهند که مشکل نمایش خطوط عمودی بر روی تصویر تلویزیون به معنای خرابی پنل تلویزیون است یا برد تیکان یا فلت‌های ارتباط دهنده؛ به گونه‌ای که اگر خط ایجاد شده بر روی تصویر تلویزیون از بالاترین نقطه نمایشگر تا پایین‌ترین نقطه نمایشگر امتداد پیدا کرده باشد مشکل از خرابی برد تیکان یا فلت‌های ارتباط دهنده است؛ اما درصورتی که خط از اواسط نمایشگر شروع شده باشد و تا انتهای نمایشگر رفته باشد به این معنی است که پنل تلویزیون خراب شده است و به تعویض نیاز دارد چراکه در این حالت نمی‌توان پنل تلویزیون را تعمیر کرد.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×