وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون G Plus در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

تلویزیون‌ها دستگاه‌های پر جاذبه‌ ای هستند که افراد خانواده را برای تماشای برنامه و لذت بردن از لحظه ها دور هم جمع می‌کنند. ممکن است بسیاری از افراد حتی نخواهند یک روز بدون تلویزیون را تصور کنند! گاهی ممکن است به صفحه ی تلویزیون نیز چشم ندوزیم؛ اما گوشمان به صدای تلویزیون و برنامه های متفاوت آن عادت کرده است. این دستگاه برایمان یک وابستگی دوست داشتنی و گاهی شادی بخش است.

آیا تلویزیون Gplus شما روشن  نمی‌شود؟

در صورتیکه تلویزیون شما روشن نمی‌شود، چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد. که نیاز است  تلویزیون را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه شوید ایراد از محافظ بوده یا از تلویزیون.در صورتیکه به طور کلی برق وارد دستگاه نمی‌شود، دستگاه های جانبی مثل دی وی دی و ... را  قطع کنید و بررسی کنید که آن ها نیز برق دارند ؟

چرا تلویزیون جی پلاس مدام خاموش و روشن می‌شود؟

گاهی امکان دارد تلویزیون مدام خاموش و روشن شود.

  • برای بررسی این موضوع چک کنید که آیا دستگاه سر ساعت خاصی خاموش و روشن می‌شود؟ اگر سر ساعت خاصی است ممکن است تنظیمات تایمر انجام شده باشد .
  • چنانچه تلویزیون پشت سر هم خاموش و روشن می‌شود، ممکن است مربوط به برق باشد. محافظ قطعی داشته باشد. پس حتما برق و محافظ تلویزیون را بررسی کنید.
  • دستگاه های جانبی متصل به تلویزیون را نیز جدا کنید و چک کنید.
  • باتری کنترل را برای مدت زمانی خارج کنید، شاید کنترل پیغام اشتباه به تلویزیون صادر می‌کند.
  • احتمالا زمانی که تلویزیون شما مشکل پیدا می‌کند، قبل از اینکه دفترچه ها و مدارک دستگاه را بررسی کنید، ابتدا در موتور جستجوگر گوگل ایراد دستگاه و نحوه ی تعمیر آن را تایپ می‌کنید. پس از اینکه متوجه شدید تلویزیون نیاز به تعمیر دارد با تعمیرگاه‌های زیادی روبرو می‌شوید. در این مرحله نمی‌دانید به کدام یک اعتماد کنید!

    اما چنانچه تلویزیون شما نیاز به تعمیر دارد، می‌توانید از نمایندگی های مجاز تعمیر تلویزیون جی پلاس گلدیران کمک بگیرید تا از تشخیص صحیح ایراد و هزینه های استاندارد تعمیرات مطمئن باشید.

    جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
    تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
    شماره تماس : 09146556540
    همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

    برچسب ها:
    g



    پشتیبانی سیماتبریز
    ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

    مهندس اروجلو
    سلام 👋

    به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
    امروز
    ×

    پشتیبانی سیماتبریز
    ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

    مهندس اروجلو
    سلام 👋

    به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
    امروز
    ×