وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون جی پلاس

ایجاد:
۱۶ مهر ۱۴۰۱

تلویزیون‌ها قطب خانه هستند!

تلویزیون‌ها دستگاه‌های پر جاذبه‌ ای هستند که افراد خانواده را برای تماشای برنامه و لذت بردن از لحظه ها دور هم جمع می‌کنند. ممکن است بسیاری از افراد حتی نخواهند یک روز بدون تلویزیون را تصور کنند! گاهی ممکن است به صفحه ی تلویزیون نیز چشم ندوزیم؛ اما گوشمان به صدای تلویزیون و برنامه های متفاوت آن عادت کرده است. این دستگاه برایمان یک وابستگی دوست داشتنی و گاهی شادی بخش است.

احتمالا زمانی که تلویزیون شما مشکل پیدا می‌کند، قبل از اینکه دفترچه ها و مدارک دستگاه را بررسی کنید، ابتدا در موتور جستجوگر گوگل ایراد دستگاه، تعمیرات تلویزیون جی پلاس و نحوه ی تعمیر آن را تایپ می‌کنید. پس از اینکه متوجه شدید تلویزیون نیاز به تعمیر دارد با تعمیرگاه‌های زیادی روبرو می‌شوید. در این مرحله نمی‌دانید به کدام یک اعتماد کنید!
تعمیرگاه  سیماتعمیر تلویزیون جی پلاس با کارشناسان مجرب در زمینه‌ی تعمیرات تلویزیون، برای تعمیر در محل و در منزل تلویزیون GPlus آماده‌ی ارائه‌ی خدمات هستند و می‌توانید درخواست و سفارش تعمیر تلویزیون خود را ثبت کنید تا پس از درخواست سرویسکار تلویزیون G Plus، کارشناس تلویزیون Gplus  خدمات عیب یابی و تعمیر را در اسرع وقت ارائه دهند.

پر تکرارترین علت خرابی تلویزیون جی پلاس چیست؟!

مشکلات رایج در تلویزیون های جی پلاس

یکی از اصلی‌ترین معضلاتی که معمولاً تمام مدل های تلویزیون جی پلاس را درگیر خود می‌کند، به وجود آمدن اختلالات در تصویر و همچنین خاموش شدن تلویزیون است، مسئله تصویر در بیشتر مواقع در حالیست که صدای تلویزیون همچنان در حال پخش است و شنیده می‌شود. بدین معنا که اختلال به وجود آمده تنها مربوط به قطعاتی است که در تصویر تلویزیون دخیل می باشند
بک لایت یکی از قطعات اصلی و اساسی در تلویزیون است که وظیفه نمایش تصویر بر روی پنل را بر عهده دارد. برد اصلی ، برد پاور و تیکان هم قطعات اصلی تلویزیون را شامل می شوند . در ادامه به توضیح راجع به نحوه خرابی آنها در تلویزیون جی پلاس خواهیم پرداخت. همچنین با ارائه راهکارهایی که توسط کاربر قابل انجام است از آسیب دیدگی زود هنگام این قطعه جلوگیری به عمل خواهیم آورد.

اکثر اوقات این مشکلات از آنتن و کابل می باشد ، لذا آنتن ، کابل و اتصالات دستگاه را بررسی نمائید .

درصورتی که مجموع موارد فوق را انجام دادید و مشکل برطرف نشد احتیاج است تا تعمیرکاران حرفه ای و مجرب ما تعمیر تلویزیون جی پلاس را در محل انجام دهند.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×