وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون جی پلاس (GPLUS) در تبریز

توسط:
ایجاد:
۲۶ خرداد ۱۳۹۹


مایندگی تعمیرات تلویزیون جی پلاس | تعمیرات تلویزیون جی پلاس در محل یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سیما تبریز است. مرکز تعمیرات
سیما تبریز با همکاری تیمی از زبده ترین تعمیرکاران و کارشناسان دو حوزه تعمیرات سخت افزار و نرم افزار، ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات مانیتور، تعمیرات تلویزیون جی پلاس ، آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور به کاربران محترم است.

کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه می توانند به نمایندگی تعمیرات سیما تبریز مراجعه کرده و با حضور در پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به مرکز وجود نداشته باشد می توان از سرویس تعمیر در محل تلویزیون و مانیتور استفاده نمود.
تعمير تلويزيون جی پلاس دربردارنده تمامي خدمات تعمير ویا تعويض برد است که در خدمات پس از فروش اين نمايندگي ذکر شده است. در اين مرکز به منظور کسب رضايت و آسايش خاطر هموطنان گرامي تمامي سرويس‌هاي مرتبط با تعمير تلويزيون جی پلاس ، تلويزيون‌هاي ال اي دي، تلويزيون‌هاي هوشمند smart و پنل هاي led ,lcd همراه گارانتي عرضه‌ مي‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمايندگي مرکز سرویس ایران با دارا بودن چندين دهه تجربه در زمينه‌ي تعمير قادر به ترميم تمامي عيب ها و رفع مشکلات تلويزيون جی پلاس مي‌باشند.

چرا سیما تعمیر تبریز؟


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در محل با گارانتی خدمات

متخصصان حاضر در واحد تعمیر تلویزیون جی پلاس در تبریز در قدم اول با بررسی های دقیق به عیب یابی دستگاه می پردازند و قطعه ی معیوب را شناسایی می کنند. عیب یابی دقیق مهم ترین بخش در فرآیند تعمیرات تلویزیون به شمار می رود و در صورتی که به درستی انجام نشود نتایج مطلوبی نخواهد داشت. به عبارتی زمانی که عیب یابی تلویزیون به درستی انجام نمی شود تعمیرات بی نتیجه بوده و مشکلات دستگاه حل نخواهد شد.
به دلیل شیوع ویروس کرونا با سیما تعمیر دیگر نیاز نیست تلویزیون خود را تا محل، حمل کنید، تعمیر کاران ما در محل مورد نظر شما حاضر شده و به تعمیر تلویزیون شما می پردازند.
شماره تماس آقای مهندس اروجلو: 09146556540




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×