وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیرتلویزیون ال جی در حالتی که اتصال HDMI تصویر ندارد

توسط:
ایجاد:
۰۸ اسفند ۱۴۰۲

در مواقعی که این اتفاق می افتد پیشنهاد می کنیم که ابتدا در تنظیمات دستگاه ، تلویزیون را به حالت کارخانه ( ریست فکتوری) برگردانید و در صورتی که مشکل حل نشد از اتصالات کابل و همچنین سالم بودن کابل HDMI اطمینان حاصل کنید چرا که کابل های HDMI نامرغوبی وجود دارند که باعث این اتفاق می شوند.در صورتی که بازهم مشکل حل نشد می توانید با مرکزسیما تعمیر تبریز تماس بگیرید.

رفع ایراد خاموش شدن ناگهانی تلویزیون LCD و LED ال جی

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون‌های ال جی در مدل‌های مختلف متفاوت است. به طور مثال خاموشی ناگهانی تلویزیون های LED ال جی سری LW، مربوط به مین برد آنها است و یا خاموشی ناگهانی تلویزیون ال ای دی ال جی در بیشتر موارد مربوط به برد پاور است که می بایست بصورت تخصصی بررسی گردد.

تعمیر ال ای دی ال جی در خاموش شدن خود بخود تلویزیون 

تلویزیون‌های امروزی با کمترین ولتاژ برق نیز کار می‌کنند، این مسئله موجب می‌شود با نوسانات برق ، تلویزیون به ناگهان خاموش شود. برای جلوگیری از این مسئله بهتر است از اتصال مستقیم دوشاخه تلویزیون به پریز برق خودداری کنید و از محافظ برق استفاده کنید. اگر نوسان برق باز هم ادامه یابد ممکن است به برد پاور تلویزیون شما آسیبی جدی وارد کنددر واقع وظیفه اصلی برد پاور  تامین ولتاژ و آمپرMAIN BOARD را دارد، با خرابی برد پاور در عملکرد مین برد نیز اختلال ایجاد می‌شود.
در تلویزیون های ال سی دی و  ال ای دی LG نیز خرابی دستگاه های ورودی که به آنها متصل می شود باعث از کار افتادن مین برد تلویزیون می شود که در بیشتر موارد باعث سوختگی cpu تلویزیون شده و خاموشی خود به خود آن را به همراه دارد که برای تعمیر خودبخود خاموش شدن تلویزیون ال جی می بایست به مراکز معتبر مراجعه کنید تا MAIN BOARD تلویزیون تعمیر گردد.

چه مدل هایی بیشترین خرابی در تلویزیون های ال جی دارند؟

در این قسمت قصد داریم مدل هایی از ال سی دی و ال ای تلویزیون ال جی را که بیشترین خرابی را دارند به شما معرفی کرده و به شرح تعمیرات این مدل ها بپردازیم.

تلویزیون‌های ال جی مدل LW بیشتر دچار خرابی مین برد می‌شوند، در این مدل تلویزیون  های ال جی ابتدا تلویزیون چند بار خاموش و روشن شده و سپس در حالت ساکن شدن تصویر قرار می‌گیرد.در اکثر موارد این ایراد مربوط به MAIN BOARD دستگاه می باشد و می بایست بصورت اصولی تعمیر گردد.

در این مدل تلویزیون ال جی تصوبر در حالت استند بای قرار می گیرد و در برخی موارد ورودی کابل HDMI آنها نیز از کار می افتد ، در اکثر موارد نیز این خرابی ها مربوط به مین برد دستگاه می باشد و باید بررسی شود.

در این نوع مدل های تلویزیون ال جی تصویر کاملا سیاه می شود ولی صدا از باندهای تلویزیون شنیده می شود.برای حل این مشکل که خرابی های بک لایت نیز بسیار زیاد وجود دارد می بایست تغییراتی بر روی برد اصلی دستگاه انجام شود تا مشکل برطرف گردد.البته باید خاطر نشان کرد که اغلب مدل های سری LN  تلویزیون ال جی در بک لایت و برد منبع تغذیه دچار خرابی می گردند.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×