وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیرات تلویزیون در منزل با بهترین کیفیت

توسط:
ایجاد:
۳۱ خرداد ۱۳۹۹

تعمیرات تلویزیون را می توان یکی از اقدامات تخصصی مرکز تعمیرات سیما تبریز به شمار می رود که تمرکز ویژه ای روی آن گذاشته می شود. جمعی از دوره دیدگان متبحر در زمینه تعمیرات بخش های مختلف تلویزیون، با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت هستند. در جهت ارائه خدمات با کیفیت به کاربران این دستگاه، جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری موجود در دنیا در واحد تعمیرات تلویزیون فراهم شده است.

از آنجا که تلویزیون دستگاهی بسیار پرکاربرد است و قطعات بسیاری در نحوه عملکرد آن تاثیرگذار هستند، همکاران ما نهایت دقت و تخصص خود را به کار می بندند تا تعیمرات این دستگاه را به شکل کامل و بدون نقص انجام دهند. برای دانستن جزئیات بیشتری در مورد این فرآیند، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.


تعمیر پاور تلویزیون

پاور در تلویزیون دارای خازن هایی است که اغلب پس از گذشت مدتی از شروع کار دستگاه، دچار خرابی و فرسودگی می شوند. نکته قابل ذکر این است که برای انجام تعمیرات تلویزیون در این مورد، نیاز به تعویض پاور است. البته اگر نواقص ترانزیستور باعث بروز مشکل در پاور باشد نیز تنها با تعویض این قطعه می توان به تعمیر پاور تلویزیون دست یافت. همچنین برد پاور نیز یکی از قطعاتی است که با تعویض آن می توان این قطعه مهم را ترمیم کرده و مشکلات آن را برطرف نمود. به هر ترتیب، هریک از بخش های پاور که دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد، اقدامات مربوط به آن باید در واحدی مجهزو توسط متخصصین کاربلد و حرفه ای انجام گردد.

همچنین چون بحث تعویض چند قطعه حساس مطرح است، استفاده از نمونه اورجینال و با کیفیت در صدر موارد قابل توجه در فرآیند تعمیر پاور تلویزیون قرار می گیرد. لازم به ذکر است که در مرکز تعمیرات سیما تبریز، توجه ویژه ای به رعایت این نکات شده و کاربران می توانند محصول خود را با کیفیت روز اول تحویل بگیرند.

تعمیر مقاومت تلویزیون

مقاومت یکی از قطعات داخلی تلویزیون است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت می کند. واحد اندازه گیری این قطعه اهم می باشد. به دلایل مختلف، مقاومت های یک تلویزیون ممکن است دچار مشکل شده و اندازه اهمی آنها کم یا زیاد شود. همچنین این قطعات ممکن است در مدار خود به خوبی کار نکرده و دچار قطعی گردند. در این صورت، احتمال سوختن مقاومت به شدت افزایش پیدا می کند.

اگر این قطعه دچار خرابی و یا سوختگی شود، در اغلب موارد باید تعویض گردد. در واقع تعمیرات مقاومت تلویزیون با جایگزینی این قطعه امکان پذیر است. آنچه در تعویض مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد، تطابق اهم نمونه جایگزین شده با قطعه اصلی و نیز استفاده از نمونه اورجینال است. در صورت عدم رعایت هریک از این موارد، مشکلات تلویزیون کاملا حل نشده و زمینه برای بروز آسیب های جدی تر فراهم خواهد شد.


جهت مشاوره در خصوص کالا و سفارش کالا با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540

آدرس دفتر فروش:
آدرس : تبریز – چهارراه منصور




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×