وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نکات مهم در استفاده و نگهداری از تلویزیون ال جی

توسط:
ایجاد:
۰۱ تیر ۱۳۹۹

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر تلویزیون ال جی توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

هزینه های سرویس و تعمیر تلویزیون LED و LCD ال جی

در صورتی که تلویزیون ای جی شما دچار مشکل شد، بهتر است پیش از هر گونه دستکاری خودسرانه دستگاه هر چه سریعتر با نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون ال جی سیما تعمیر تماس بگیرید. شما از طریق تماس با سیما تعمیر تبریز، می توانید از خدمات متخصصین ما در زمینه تعمیرات تلویزیون استفاده کنید. پس از تماس با شرکت ما، ابتدا از مشاوره تلفنی متخصصان ما بهرمند خواهید شد و در صورتی که مشکل جزئی وجود داشته باشد می توانید با راهنمایی متخصصان ما، خود آن را رفع کنید. اما در صورت جدی بودن و برطرف نشدن مشکل، می توانید درخواست حضور متخصص در محل را نمایید. در این صورت تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر ۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارایه سرویس و خدمات لازم خواهند پرداخت.

در این زمینه باید اشاره شود که کلیه تعمیرات و خدمات تعمیرگاه توسط متخصصان برند ال جی انجام می شود و همه هزینه ها و قیمت قطعات نیز بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و تخفیف‌هایی نیز برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد. شما می توانند در هنگام تماس تلفنی با شرکت اطلاعات لازم در مورد هزینه‌ها و نرخ قطعات را از همکاران ما جویا شوید.

برخی از ویژگی های تلویزیون های LG

شرکت ال جی، یکی از شناخته شده ترین و با سابقه ترین برندها در زمینه محصولات الکترونیک و مخابرات و چهارمین شرکت بزرگ کره جنوبی محسوب می‌شود. این شرکت، با سابقه ۷۰ ساله خود در صنایع مختلفی فعالیت نموده که یکی از مهمترین آنها تولید لوازم خانگی از جمله تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و همچنین OLED و QLED می باشد. از ویژگی های تلویزیون های جدید ال جی می توان به تمرکز روی هوش مصنوعی ، بهبود موتور پردازش تصویر، ویژگی دستیار گوگل و پشتیبانی از فناوری HDR  شما اشاره نمود.

جهت تعمیرات تلویزیون خود با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر : تبریز – چهارراه منصور

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×