وبلاگ

مدیریت وبلاگ

هر آنچه باید در مورد تعمیرات تلویزیون ال جی بدانید!

توسط:
پسندیدم:
نپسندیدم:
ایجاد:
۲۴ خرداد ۱۳۹۹

-تعمیر تلویزیون ال جی در حالتی که دکمه پاور چشمک می زند ولی تلویزیون تصویر ندارد :

 اگر نداشتن تصویر در یک ورودی خاص باشد، دستگاه های جانبی مثل سینما خانگی و... متصل به تلویزیون را جدا کنید و آن ها را هم چک کنید .اگر دستگاه اصلا روشن نشد برای اینکه از علت خرابی تلویزیون اطمینان داشته باشید، کار را به متخصصان ما بسپارید. 

- تعمیر تلویزیون ال جی که روشن و خاموش می‌شود

مشتریانی برای تعمیر تلویزیون و حل مشکل خاموش و روشن شدن با ما تماس می‌گیرند. این حالت زمانی رخ می‌دهد که تلویزیون روشن می‌شود، لوگو را نمایش می‌دهد و سپس سریعاً خاموش می‌شود. در اصطلاح به این حالت (ریبوت) reboot شدن گفته می‌شود.
حقیقت این است که جایی در دل تلویزیون شما،  قطعه‌ای به نام (مین برد) وجود دارد. اگر تلویزیونتان مدام reboot می‌شود به احتمال زیاد همه چیز زیر سر همین مین برد است و باید آن را تعمیر کرد. اکنون با استفاده از یک سری ابزارهای پیشرفته مانند دستگاه ریبال REBALL یا ریسولد  RESOLD می‌توان بسیاری از  تعمیرات برد را  انجام  داد. البته همیشه نیازی به تعویض و جایگزین کردن این قطعه نیست. گاهی فقط با تغییرات نرم ‌افزاری می‌توان تلویزیون را تعمیر کرد. البته ریبوت شدن تلویزیون دلایل دیگری نیز می‌تواند داشته باشد و فقط به مین برد محدود نمی‌شود. مثلاً قطعه پنل نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شده باشد.
پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا مراحلی که گفته خواهد شد را امتحان کنید در غیر این صورت اگرخودتان نتوانستید مشکل را حل کنید می‌توانید از کارشناسان متخصص ما برای حل مشکل تعمیر تلویزیون ال جی کمک بگیرید. 

خب در این حالت چک کنید که آیا دستگاه سر ساعت خاصی خاموش و روشن می‌شود؟

جهت مشاوره در خصوص کالا و سفارش کالا با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر فروش: تبریز – چهارراه منصور

برچسب ها:

نظری یافت نشد!

ارسال نظر

93293

محدودیت کاراکتر 400




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×