وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نصب و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن توسط نمایندگی تلویزیون (Xvision) در سیما تعمیر تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۶ تیر ۱۳۹۹

سیما تعمیر تبریز برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات تلویزیون ایکس ویژن که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به نصب و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن اشاره کرد.

متخصصان باتجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات  می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های تلویزیون ایکس ویژن، مناسبترین فرد جهت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما می باشند.

متخصصان حرفه ای و باتجربه
گارانتی خدمات

گارانتی خدمات

سیما تعمیر تبریز بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، به عنوان یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد و مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی به عهده میگیرد.

اولویت با تعمیر قطعات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های کاراباما در سراسر شهرتبریز و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

یکی از وسایل خانگی بسیار پرکاری که تقریبا هر روز به مدت چند ساعت مورد استفاده شما قرار می گیرد، تلویزیون خانگی تان است. این وسیله الکترونیکی با پیچیدگی های ساختاری خود و به دلیل فرسودگی و استهلاک کارکرد و همچنین اشتباه در نگهداری و مراقبت از آن، دچار خرابی و مشکلات کوچک و بزرگی می شود که برای برطرف نمودن آن ها احتمالا نیاز به تعمیرات تلویزیون خواهید داشت.

مشکلاتی مانند روشن نشدن تلویزیون، نداشتن صدا یا تصویر، پرش تصویر، سوختن پیکسل ها، ایرادات بک لایت، آبخوردگی فلت و پنل تلویزیون و… را می توان به عنوان مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن نام برد. اما این مشکلات با وجود متخصصان زبده و باتجربه سیما تعمیر تبریز که با دانش تخصصی و تجهیزات پیشرفته خود می توانند عیب یابی دستگاه و انواع تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شما را در سریعترین زمان ممکن و به اصولی ترین شیوه ممکن انجام دهند، برطرف می شوند!

یکی از مهمترین موضوعات در تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن، کارآزموده بودن تکنسین مربوطه است به گونه ای که در مواجه با خرابی تلویزیون ایکس ویژن، در همان ابتدا به فکر تعویض قطعات نباشد و تا حد امکان با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به افزایش عمر مفید آن کمک کند و هزینه های تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شما را بی دلیل بالا نبرد. این موضوع هدف اصلی متخصصین تعمیر تلویزیون سیما تعمیر تبریزبوده که به کمک تجهیزات پیشرفته و دانش تخصصی و به روز خود، اولویت کار خود را نه تعویض قطعات، بلکه تعمیر آنها قرار می دهند و خدماتی همچون تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر بک لایت تلویزیون، تعمیر پاور تلویزیون، تعمیر مقاومت و فلت تلویزیون و… را با بالاترین کیفیت ارائه می نمایند.
درخواست تعمیر تلویزیون خود را با شماره گیری 09146556540 ثبت کنید

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×