وبلاگ

مدیریت وبلاگ

انواع مدل تلویزیون های پاناسونیک را با سیما تعمیر بیشتر بشناسید!

توسط:
ایجاد:
۲۲ تیر ۱۳۹۹

در این مطلب از سایت سیما تعمیر، تعمیرگاه مرکزی تلویزیون های هوشمند هر مدل پاناسونیک و شماره سری آن توضیح داده شده است. اگر شما قصد خرید تلویزیون پاناسونیک را دارید و نمی دانید هر کدام از این شماره مدل ها چیست، ما به صورت کامل برای شما تشریح خواهیم کرد. بنابراین در اینجا شما هر آنچه که قبل ازخرید تلویزیون PANASONIC نیاز دارید دریافت خواهید کرد.

پاناسونیک سری FZ800 سایزهای 55 و 65 اینچ

در بین تمام تلویزیون های پاناسونیک که تاکنون به بازار عرضه شده است، تلویزیون پاناسونیک سری FZ800 رنگهای کاملا طبیعی تری ارائه می دهد و هر چیزی را با رنگ طبیعی خود مشاهده خواهید کرد. سطح سیاهی صحنه ها بسیار فوق العاده است و همان چیزی است که از تلویزیون های OLED انتظار می رود که باعث می شود جزئیات تصاویر را در تاریک ترین صحنه ها نیز به خوبی مشاهده کنید.

یک عملکرد جدید به نام HDR Auto Brightness در منوی کاربری این تلویزیون وجود دارد، که به نور محیطی بسیار حساس است. هنگامی که شما در حال تماشای تلویزیون در یک اتاق روشن هستید این فناوری باعث می شود کل تصویر روشن شود تا HDR را بیشتر احساس کنید. اما اگر محدوده اتاق شما تاریک یا کم نور باشد فعال کردن HDR Auto Brightness اثر بسیار ضعیفی خواهد داشت و تنها باعث افزایش روشنایی صفحه نمایش خواهد شد بدون اینکه تاثیری بر روی تصویر داشته باشد.

پاناسونیک 2018: تلویزیون های LED پاناسونیک 4K Ultra HD

پاناسونیک سری FX750 سایزهای 49، 55، 65 و 75 اینچ

این سری تلویزیون پاناسونیک مدل برتر تلویزیون های ال ای دی است. اما چرا این تلویزیون سری FX750 پاناسونیک برتر است؟ در ابتدا، طراحی بسیار فانتزی و هنری این تلویزیون به همراه صفحه نمایش براق و یک پایه مرکزی باریک و براق آن را تبدیل به برترین تلویزیون ال ای دی پاناسونیک در سال 2018 کرده است. بعدا اینکه پاناسونیک در این تلویزیون نیز همانند مدلهای OLED از پردازنده HCX استفاده کرده است که به معنی ایجاد رنگ های طبیعی، پر جنب و جوش و کنتراست عالی است.

در نهایت، این تلویزیون LED از فناوری dimming (تیره کردن) به مراتب بهتری برخوردار است که به صورت اتوماتیک پیکسل ها را برای صحنه های تاریک و روشن تطبیق خواهد داد. همچنین این تلویزیون پاناسونیک سری FX750 تنها تلویزیون ال ای دی پاناسونیک است که دارای نرخ رفرش تصویر بالای 100 هرتز می باشد که باعث می شود تصاویری صاف در اختیار شما قرار بگیرد.

پاناسونیک سری FX740 سایزهای 49، 55 و 65 اینچ

تلویزیون سری FX740 پاناسونیک تقریبا مشابه سری FX750 است اما از فناوری سطح سیاهی پیشرفته (نشان دادن جزئیات صحنه های تاریک) و پردازنده HCX بی بهره است. این بدان معناست که کنتراست و رنگها این تلویزیون به همان اندازه خوب نیست، هر چند که طیف وسیعی از رنگ ها را پشتیبانی می کند. این تلویزیون های پاناسونیک دارای نرخ رفرش تصویر 50 هرتزی هستند و از این جهت نیز نسبت به سری FX750 در رده پایین تر قرار دارند.

پاناسونیک سری FX700 سایزهای 49، 55 و 65 اینچ

تلویزیون سری FX700 پاناسونیک دارای تفاوتهایی با تلویزیون های سری FX740 می باشد و از لحاظ طراحی کمی تغییرات در آنها صورت گرفته است که نسبت به سری FX740 در رده پایین تر قرار می گیرند. در بدنه این تلویزیون های پاناسونیک از فلز بیشتری استفاده شده است و به همین منظور دارای وزن بیشتری هستند.

همچنین پایه مرکزی آنها بزرگتر بوده و همین امر ممکن است بر روی مشاهده بینندگان تاثیرگذار باشد البته می توان این پایه را برداشت و با یک پایه دیگر جایگزین کرد. اما از لحاظ کیفیت تصویر تفاوت آشکاری با تلویزیون های سری FX740 پاناسونیک ندارد و تصاویر کاملا واضح را در اختیار بیننده قرار خواهد داد.

جهت تعمیرات تلویزیون های هوشمند با تعمیرکاران حرفه ای سیما تعمیر تماس حاصل فرمایید.
شماره تماس آقای مهندس اروجلو : 09146556540

جهت تعمیرات تلویزیون هوشمند خود با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر : تبریز – چهارراه منصور

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×