وبلاگ

مدیریت وبلاگ

برخی از مشکلات رایج TCL را بشناسید

توسط:
ایجاد:
۰۳ تیر ۱۳۹۹

به چه دلیل صدا قطع می‌شود؟

یکی دیگر از مشکلاتی که برای تلویزیون‌های تی سی ال ممکن است رخ دهد این است که صدا به طور کلی قطع شود. این ایراد در ابتدا به صورت قطع و وصل شدن صدا اتفاق می‌افتد و سپس تلویزیون بی صدا می‌شود. برای رفع  خرابی تلویزیون تی سی ال در قسمت صدا باید از ورودی‌های صدا مطمئن شوید. پورت‌هایی مانند AV  یا HDMI از ورودی‌های صدا هستند.

اگر این کابل‌های ورودی مشکلی نداشته باشند ایراد به بخش مادر برد بر می‌گردد. ایراداتی که در مادر برد رخ می‌دهد معمولا ناشی از گرم شدن و زیاد کار کردن تلویزیون است.

خرابی تلویزیون TCL

هنگ کردن تلویزیون و ریموت کنترل به چه دلیل است‌؟

در برخی از موارد تلویزیون روشن است ولی دستگاه ریموت کنترل هیچ کاری انجام نمی‌دهد. در اصطلاح تلویزیون و همچنین ریموت کنترل هنگ کرده است. خرابی تلویزیون تی سی ال در هنگام هنگ کردن بیشتر مربوط به دستگاه ریموت کنترل است. در صورتی که از وجود باطری‌های قوی و سالم ریموت کنترل مطمئن هستید می‌توانید به سراغ دکمه‌های اصلی روی خود تلویزیون بروید. اگر این دکمه‌ها نیز به درستی کار نکنند برد تلویزیون نیاز به تعمیر و در مواقعی خاص نیاز به تعویض دارد.

مشاهده خطوط افقی و عمودی روی صفحه نمایش

یکی دیگر از مشکلات که روی صفحه نمایش تلویزیون رخ می‌دهد و می‌تواند خرابی تلویزیون تی سی ال به شمار رود، مشاهده خطوط افقی و یا عمودی روی صفحه نمایش است. ممکن است صفحه نمایش بدون این که هیچ ضربه و یا آسیبی دیده باشد یک خط روشن به صورت افقی و یا عمودی را در وسط و یا کنار تصویر نمایان کند. این مشکل به طور عمده مربوط به پنل تلویزیون می‌شود. از آن جایی که این قطعه بسیار گران قیمت است بهتر است با نمایندگی تلویزیون خود تماس گرفته و برای تعمیر آن اقدام کنید.ویژگی های یک تلویزیون خوبدر میان این همه نام و تکنولوژی جدید، معیارهای ما برای خرید یک تلویزیون چه چیزهایی می‌توانند باشند، و در واقع ویژگی‌های یک تلویزیون خوب چیست؟

دیر روشن شدن تلویزیون به چه دلیل است؟

یکی دیگر از علت‌ها که خرابی تلویزیون تی س ال به شمار می‌رود و در مرور زمان برای بیشتر تلویزیون‌ها رخ می‌دهد اختلالاتی در زمینه پاور است. سوختن و یا خرابی‌های پاور می‌تواند در تصویر به خصوص روشن شدن تلویزیون اختلال ایجاد کند. ممکن است مدتی تلویزیون دیر روشن شود که این مدت زمان طولانی‌تر می‌شود و در نهایت یک مرتبه تلویزیون در حالت استند بای رفته و هرگز روشن نمی‌شود. این آسیب از بخش پاور است که می‌تواند به بخش برد اصلی نیز خسارت وارد کند.

خرابی تلویزیون TCL

پنل‌های خراب شده

از دیگر ایراداتی که می‌تواند خرابی تلویزیون تی سی ال به شمار رود، مشکلاتی در پنل است که منجر به خرابی تصویر می‌شود. وجود ایراد در قسمت پنل، می‌توانند منجر به تاریک شدن تصویر و یا ایجاد تصویر دوتایی شود.

این مشکل در ابتدا به این صورت است که تصویر از بالای صفحه کم کم تاریک و سیاه می‌شود سپس این تاریکی به تمام تصویر صفحه منتقل می‌شود و یا این که تصویر با هاله‌ای به صورت دو تایی نمایش داده می‌شود. برای رفع این اشکال باید قسمت پنل صفحه نمایش توسط یک تکنسین متخصص مورد بررسی و عیب یابی قرار گیرد.

در صورتی که تلویزیون شما دچار نقص فنی شد و قادر به تعمیر آن نبودید، پیشنهاد می‌کنیم با یک کارشناس متخصص در این زمینه مشورت کنید. در حال حاضر سامانه سیما تعمیر، آماده ارائه خدمت به مشتریان خود است. شما مشکلات تلویزیون خود را از طریق سایت وتماس تلفنی ثبت کنید تا پشتیبان با شما تماس گرفته و در اولین فرصت کارشناس مجرب به محل شما اعزام شود.
09146556540 مهندس اروجلو

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×