وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون ال جی LG C2 در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۷ تیر ۱۴۰۲

تلویزیون‌های OLED و QLED در شمار محبوب‌ترین انواع تلویزیون‌های بازار به شمار می‌روند. از بین این دو، مدل‌های اولد طرفداران بسیار بیشتری داشته و انتخاب نخست بسیاری افراد به شمار می‌روند.

لویزیون‌های OLED و QLED در شمار محبوب‌ترین انواع تلویزیون‌های بازار به شمار می‌روند. از بین این دو، مدل‌های اولد طرفداران بسیار بیشتری داشته و انتخاب نخست بسیاری افراد به شمار می‌روند.

اغلب برندهای تولیدکننده تلویزیون حداقل یک مدل OLED در سبد محصولات خود داشته و به‌صورت سالانه مدل‌های جدید آن را با قابلیت‌ها و مشخصات جدید روانه بازار می‌کنند.

با وجود این که ال جی هم اکنون تلویزیون C3 را هم در بازار به فروش می‌رساند، اما مدل قبلی این سری، ال جی C2، گزینه انتخابی ماست.

بررسی تلویزیون ال جی LG C2

مدل C3 مقدار روشنایی صفحه نمایش را قدری ارتقا داد و رابط کاربری WebOS را نیز بهینه‌سازی کرده. با این وجود، قیمت آن به‌طرز قابل ملاحظه‌ای بالاتر از C2 است!

به بیان دقیق‌تر، مدل C3 قیمتی ۱۹۰۰ دلاری دارد؛ در حالی که مدل C2 را می‌توان با قیمت حدود ۶۰۰ دلار در بازار پیدا کرد.

مدل C2 علیرغم قیمت بسیار پایین‌تر از پانلی یکسان با C3 استفاده می‌کند و کیفیت تصویری عالی را ارائه می‌نماید. این محصول همچنین از نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز و قابلیت جذاب بهینه‌سازی برای بازی (Game Optimizer) هم پشتیبانی کرده و طراحی فوق‌العاده مینیمالی دارد.

ال جی در تلویزیون C2 خود از نسل پنجم پردازنده α۹ استفاده می‌کند که قابلیت آپ‌اسکیل کردن ویدیوها به رزولوشن ۴K را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین ویدیوهای با رزولوشن پایین، بر روی این تلویزیون کیفیت بسیار بالاتری خواهند داشت.

از سوی دیگر، پشتیبانی از دالبی اتموس نیز باعث ارائه صدای محیطی بسیار باکیفیت از سوی این تلویزیون گردیده است.

ال جی در این محصولش از سیستم عامل اختصاصی Smart TV OS بهره برده و آن را با مجموعه گسترده ای از پلتفرم‌های استریم نظیر اپل تی وی، دیزنی پلاس، نتفلیکس و Hulu سازگار کرده است.

به‌طور کلی LG C2 تلویزیونی بسیار خوش‌ساخت و باکیفیت به شمار می‌رود که ارزش خرید فوق‌العاده‌ای دارد.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×