وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی

توسط:
پسندیدم:
نپسندیدم:
ایجاد:
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

تعمیرات تخصصی تلویزیون های ال ای دی ال جی

تعمير تلويزيون ال جي دربردارنده تمامي خدمات تعمير، تعويض برد است که در فهرست خدمات پس از فروش اين نمايندگي ذکر شده است. در اين مرکز به منظور کسب رضايت و آسايش خاطر هموطنان گرامي تمامي سرويس‌هاي مرتبط با تعمير تلويزيون ال جي ، تلويزيون‌هاي ال اي دي، تلويزيون‌هاي هوشمند smartو پنل هاي led ,lcd همراه گارانتي عرضه‌ مي‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمايندگي ال جي سرويس با دارا بودن چندين دهه تجربه در زمينه‌ي تعمير قادر به ترميم تمامي عيب ها و رفع مشکلات تلويزيون ال جي مي‌باشند. يکي از راهکارهاي ارائه شده توسط مديريت مرکز تعمير تلويزيون ال جي، امکان اعزام تکنسين تعمير به منزل مي‌باشد که در راستاي رفاه حال مشتريان و هموطنان گرامي ايجاد شده است.



نمايندگي تعمیر تلويزيون ال جي

خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون ال جي، به دو روش انجام مي شود. روش اول مراجعه به نمايندگي تعميرات تلويزيون ال جي و تحويل تلويزيون به کارشناسان تعمير تلويزيون LG است. در اين روش تمامي عمليات مورد نياز جهت سرويس و تعمير تلويزيون در تعميرگاه انجام مي شود. شيوه دوم، ثبت درخواست «تعمير در محل تلويزيون ال جي» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمير در محل است.
تعمير تلويزيون ال جي چه در محل مورد نظر و چه در نمايندگي آن محصول، تفاوتي نداشته و هر دو سرويس به دست کارشناسان با تجربه و با بهره‌مندي از پيشرفته‌ ترين دستگاه هاي روز انجام مي‌پذيرند. جهت کسب رضايت و آسايش‌خاطر کاربران کليه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان اين مرکز، مشمول شش ماه گارانتي و ضمانت کتبي است.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد:

این مشکل در تلویزیون های ال جی بسیار پیش می آید و دلایل متفاوتی دارد که ما هر کدام را به صورت کامل شرح می دهیم. معمولا نبودن تصویر این معنی را می دهد که قسمت مین برد دارد به درستی کار می کند و باید بقیه اجزا تلویزیون مورد بررسی قرار بگیرد. اولین مشکلی که در نبودن تصویر به وجود می آید خرابی بک لایت می باشد در واقع بک لایت نور زمینه پشت ال سی دی تلویزیون می باشد. صفحه تلویزیون های ال سی دی مانند آپارات سینما می باشد. که در صورت نبودن نور پشت آپارت هیچ تصویری نمی بیند. در واقع صفحه ال سی دی را می توان  یک آپارات داینامیک یا دیجیتال معرفی کرد. و با تابیدن نور به صفحه تصویر نمایان می شود. 

خرابی برد پاور:

اینجا برای ما سوال پیش می آید که نبود تصویر چه ارتباطی به برد پاور دارد. لازم است بدانید که ولتاژ مورد نیاز بک لایت تلویزیون از برد پاور تامین می شود و در صورتی که قسمت خروجی ولت بک لایت خراب شده باشد تصویر تلویزیون قطع می شود ولی بقیه اجزا  به درستی کار خود را انجام می دهد. در واقع تشخیص اینکه خرابی از نور زمینه (لامپ های ال ای دی) یا پاور تلویزیون می باشد فقط توسط افراد متخصص قابل انجام است.

نبودن تصویر به علت خرابی برد تیکان تصویر:

برد تیکان یا برد تصویر در صورتی که تلویزیون دارای نور زمینه باشد و تصویر به صورت سرمه ای دیده شود احتمال زیاد برد تیکان خراب شده است. وظیفه برد تیکان رساندن تصویر به پنل تلویزیون می باشد و هماهنگ کردن تصویر با سایز پنل می باشد. معمولا اگر تیکان دچار آب خوردگی نشود تعمیر می شود. البته بیشتر مواقع برد تیکان به علت آب خوردگی خراب  می شود.

 

09146556540 آقای مهندس اروجلو
آدرس دفتر فروش و تعمیرات : تبریز – چهارراه منصور / برج ابریشم / سیما تبریز


برچسب ها:

1 نظرات

حسین رحیمی
بسیار مطلب خوبی بود.

ارسال نظر

77417

محدودیت کاراکتر 400




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×