وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال در تبریز

ایجاد:
۰۷ دی ۱۴۰۱

مشکلات رایج در تلویزیون مارشال

خاموش و روشن شدن تلویزیون مارشال

این مشکل دو علت اساسی دارد یا از برد مین و خرابی آی سی تلویزیون است و یا خرابی برد پاور که بطور حتم یکی از این بردها دچار خرابی شده است.

در اکثر اوقات، برد مین دچار خرابی و سوختگی در یکی از آی سی ها می‌شود که با تعویض آن مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون برطرف خواهد شد ولی در برخی موارد هم فقط باید برد به صورت کامل تعویض شود.
برد پاور هم همینطور، علت میتواند خرابی یکی از قطعات استفاده شده بر روی برد باشد که با تعویض آن مشکل برطرف شود و در این مورد هم برخی مواقع فقط با تعویض کامل برد مشکل حل خواهد شد.

قطع شدن صدای تلویزیون مارشال

قطع شدن صدای تلویزیون از اختلال در برد پاور یا بلندگو های دستگاه شماست به این صورت که اگر برد پاور ولتاژ مورد نیاز بلندگو ها را تامین نکند یعنی در این مورد دچار مشکل باشد قطعا صدایی از اسپیکرها خارج نمی‌شود.

عمده ترین دلیل مشکل صدای تلویزیون مربوط به خرابی بلند گوهای تلویزیون است و فقط شما باید مدل دستگاه خود را به تکنسین های ما در واحد نمایندگی سیماتعمیر اعلام کنید تا با تعویض بلندگوها قطعا مشکل قطعی صدا برطرف خواهد شد.
البته بعضی وقت ها صدای کم دستگاه تلویزیون ربطی به خرابی ندارد و نیازی هم به تعمیر ندارد که در این باره میتوانید مقاله چرا تلویزیون صدا ندارد را مطالعه کنید.

تلویزیون مارشال تصویر هاله ای تاریک یا نقطه ای روشن دارد

وجود هاله ای تاریک میتواند علتش همان لامپ های پشت پنل یا بک لایت باشد که در بعضی مدل ها اینگونه است و در برخی مدل ها به گونه ای بک لایت خراب میشود که مانند نقطه ای روشن نمایان میشود.

خرابی بک لایت همه جوره نمایان می‌شود مثلا : علت کم نور شدن صفحه تلویزیون و این دو حالت نیز نمونه ای از آن است به طور کلی هر نوع هاله یا نقطه ای که تصویر روی آن معلوم باشد تقریبا میتوان گفت که علت آن خرابی بک لایت است.

این اطمینان را به مشتریان عزیز می‌دهیم که تعمیرات تلویزیون مارشال با دارا بودن قطعات شرکتی بهترین بک لایت های موجود در بازار را مورد استفاده قرار می‌دهد و کیفیت آن را تضمین می‌کند.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×