وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون مارشال در تبریز (چهارراه منصور)

ایجاد:
۱۳ مرداد ۱۴۰۱

عیوب متداول

تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد :

ایراد در بخش بک لایت تلویزیون ، نشانه ها و مراحل تعمیر آن را در نوشته های مختلف توضیح داده ایم که تمامی مراحل عمومی این بخش از تعمیرات تلویزیون led که امروز بعنوان پرمراجعه ترین بخش شناخته می شود در مورد تعمیر تلویزیون مارشال هم صدق می کند. البته در مورد تعمیر بک لایت تلویزیون مارشال یک نکته را باید در نظر داشت و آن کیفیت بالاتر قطعات این بخش از تلویزیون های مارشال حتی در مقایسه با برندهایی مانند ال جی ، سامسونگ و حتی در برخی از مدل ها با سونی است. خوشبختانه مارشال در این بخش از قطعات با کیفیتی استفاده کرده و شاید تنها ضعف این بخش را باید در اتصال بد لامپ های بخش بک لایت با خنک کننده این بخش دانست که باعث می شود حرارت تولید شده به خوبی منتقل شود و به مرور زمان باعث ایجاد خرابی در لاتمپ های بخش بک لایت شود.
 

فلت پنل تلویزیون

تصویر تلویزیون های LED, LCD از چندین ستون رنگی کنار هم تشکیل شده که اطلاعات هر یک از این ستون ها از طریق یک قطعه ارتباطی به صفحه نمایش منتقل می شود و به این قطعه فلت پنل می گویند. در حقیقت یک کابل ارتباطی که در وسط آن IC پردازشگر موجود هست. ورودی این کابل اطلاعات تصویر را از برد آدرس و خروجی آن اطلاعات تصویر پردازشی برای خطوط متفاوت تصویر می باشد و اتصال فلت ها در هر دو قسمت اتصال برد آدرس و پنل به شکل بایدینگ می باشد. تعمیر تلویزیون مارشال در منزل
از پر مخاطب ترین و پرفروش ترین ها دربازار امروزی تلویزیون هایی از جمله پلاسما ال سی دی و ال ای دی هستند، ولی با این وصف به دلیل هایی مثل ضربه خوردن ،قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار مشکل می شوند که در ادامه به چند مورد از مهم ترین و بارز ترین آنها اشاره خواهیم نمود.

سیاه شدن یک طرف تلویزیون:

از دیگر موارد خرابی که قطعا به اجزای اصلی تلویزیون مرتبط خواهد بود، سیاه شدن تلویزیون را می توان اشاره کرد. این مورد می تواند به دلیل خرابی پنل تلویزیون، مردگی و سوختگی پیکسل ها و یا خرابی بک لایت رخ  دهد.

روشن نشدن دستگاه 
یکی از اتفاقاتی که ممکن هست برای هر وسیله برقی بیفتد و ما را ناکام از لذت آن نگه دارد، روشن نشدن دستگاه است.
با توجه به این اتفاق، راه حل مشخص می باشد. تماس با متخصص و در صورت درست نشدن، تعویض دستگاه انجام می‌گیرد.
از جمله خرابی دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد و نیاز به تعمیردارد  شامل:
چشمک زدن دائمی چراغ پاور
روشن و خاموشی دستگاه
دیر روشن شدن دستگاه
شکستگی و آب خوردگی پنل

سوختن پیکسل ها

به پیکسل یا پیکسل‌هایی گفته می شود که به رنگ سیاه درآمده‌اند. این پیکسل‌ها که در واقع خاموش گردیده اند، در هر سه ساب پیکسل خود دچار خرابی شده اند .گاهی ممکن است مشکل مربوط به  خود پیکسل و یا اجزای پشتیبانی کننده‌ی الکتریکی و یا نوری دستگاه باشد. این دسته از پیکسلها که ممکن است تعداد آنها از چند عدد تا چند صد و در بعضی موارد چند هزار پیکسل  نیز باشد را به شکل های  مختلفی مثل خط و یا لکه های ابر مانند و حتی گاهی بصورت دایره های با اندازه های مختلف مشاهده کنند.( پیکسلهای مرده که به صورت خط مشاهده می شوند معمولا با خطوطی که در اثر قطع شدن فلتهای پنل ایجاد می شود به اشتباه گرفته می شوند . درصورتی‌که صفحه ی شما دارای گارانتی یا خدمات پس از فروش باشد، می‌توانید با مراجعه به مراکز سیماتعمیر از افراد متخصص بخواهید این مشکل را رفع کنند. 

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×