وبلاگ

مدیریت وبلاگ

مرکز تخصصی تعمیر مین برد تلویزیون در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۳ تیر ۱۴۰۰

در صورتی که شما کاربران گرامی از بروز خرابی در این بخش از دستگاه مطمئن هستید می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون را از کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون درخواست نمایید. سرویس های مرتبط با این بخش، هم در تعمیرگاه مجاز تلویزیون و هم به صورت سرویس در محل تلویزیون ارائه می گردد. خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون  در این مرکز صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست اشکال پیش آمده در آن انجام می پذیرد. مرکز تعمیر تلویزیون ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با ارتقاء، ترمیم، بهسازی، سرویس و تعمیرات این محصول است. این مرکز، با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود.

تعمیر مین برد تلویزیون در محل

تعمیر مین برد تلویزیون در محل می تواند بهترین سرویس انتخابی برای کاربرانی باشد که به هر دلیل مین تلویزیون آنها دچار اختلال و خرابی گشته است لیکن امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. تبدیل این گزینه به بهترین انتخاب برای این دسته از کاربران، از آن روست که در این سرویس، نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تعمیرکاران تلویزیون، خود، در محلِ مورد نظرِ مشتری حضور می یابند. در این سرویس، نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نبوده، و تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه معیوب، در محل انجام می پذیرد. متقاضیان این سرویس می توانند درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیر مین برد تلویزیون در محل را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایید. کارشناسان این بخش بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند.

اصلی‌ترین علل خرابی مین برد تلویزیون

مین برد یا برد مادر Main board به نوعی اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون به حساب می آید. زیرا بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می گیرد. خرابی این بخش از دستگاه، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. استفاده از کابل های نامرغوب و اتصال آنها به تلویزیون، باعث سوختن cpu و در نهایت خرابی مین برد می گردد. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ وجود دارد. در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست. در هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون  و سایر بردهای موجود در این دستگاه با حضور در مرکز تعمیر تلویزیون و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.

مین برد تلویزیون یکی از مهمترین قطعات به کار رفته در یک دستگاه تلویزیون می باشد ، مین برد تلویزیون وظیفه دریافت سیگنال های آنالوگ صدا و تصویر و تبدیل آنها به سیگنال دیجیتال جهت انتقال به بورد تیکان (T-con) از طریق LVDS را بر عهده دارد . همچنین این قطعه با نام های مادربرد، برد اصلی ، برد A/V ، برد منطقی و ماژول اصلی نیز شناخته می شود. همچنین مین برد قطعاتی نظیر CPU و آی سی فلش دستگاه را در بر می گیرد.

علائم خرابی مین برد تلویزیون

در صورت مشاهده یک یا تعدادی از علائم زیر احتمال آن وجود دارد که خرابی مین برد تلویزیون اتفاق افتاده باشد:

در بعضی از موارد یاد شده تنها با تعمیر مین برد دستگاه ، دستگاه به حالت عادی بر می گردد و نیازی به تعویض کامل مین برد نخواهد بود. از جمله مشکلات قابل تعمیر می توان به مشکل در آی سی فلش دستگاه اشاره کرد که با بروزرسانی نرم افزار در برخی موارد مشکل دستگاه برطرف خواهد شد.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×