وبلاگ

مدیریت وبلاگ

بررسی مدل های مختلف تلویزیون سامسونگ و تعمیر آن در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۴ تیر ۱۴۰۱

نقاط قوت

متعادل هستند : به طور کلی تلویزیون‌های سامسونگ نمی‌توانند در یک استفاده خاص بهترین باشند مثلا فقط مختص حالت فیلم یا ورزش نیستند بلکه در تمام جنبه‌ها، تلویزیون‌های خوبی بوده و برای گیمینگ بسیار مناسب هستند.

کیفیت تصویر مناسب است : کیفیت تصاویر آن‌ها خوب بوده و میزان تأخیر در ورودی نیز بسیار کم است.

قیمت مناسب : در کل قیمت تلویزیون‌های سامسونگ نسبت به برندهای دیگر پایین‌تر است.

نقاط ضعف

لرزش : حتی در تلویزیون‌های مدل بالا‌ که فرکانس آن‌ها 120 هرتز می‌باشد قابلیت حذف لرزش را ندارد. همچنین این تلویزیون‌ها ویژگی motion interpolation را از قلم انداخته اند.

قیمت بالا : قیمت تلویزیون سامسونگ در مدل‌های بالارده به نسبت امکانات و مدل‌‎های سایر برندها بیشتر است. فارغ از قیمت، تلویزیون‌های سامسونگ با کیفیت خوب و همچنین طراحی جذاب و ویژگی‌های هوشمند زیاد همه را تحت تاثیر قرار می‌دهند. این تلویزیون‌ها نقص عمده‌ای ندارند و با امکانات مناسبی که ارائه می‌دهند جزو بهترین تلویزیون‌های بازار هستند.

بررسی مدل های مختلف سامسونگ

ما در اینجا قصد داریم تلویزیون‌های سامسونگ را هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ سال تولید بررسی کنیم. هر چه حروف انگلیسی بالاتر باشند یعنی از لحاظ تولید، جدیدتر هستند و هرچه اعداد بالاتر باشند، سری آن‌ها بالاتر، امکانات بیشتر و به طبع آن قیمت‌ها نیز بالاتر است. در ادامه به بررسی بهترین تلویزیون‌های سامسونگ خواهیم پرداخت. به طور مثال Q80A کیولد تولید سال 2021 و Q80B کیولد تولید سال 2022 خواهد بود.
بالاترین و عالی ترین مدل 2022 سری QNمدل های 2022سری Bمدل های 2021سری Aمدل های 2020سری Tمدل های 2019سری Rمدل های 2018سری Nمدل های 2017سری Mمدل های 2016سری Kمدل های 2015سری Jمدل های 2014سری Hمدل های 2013سری F

سامسونگ در سال 2021 برای اولین بار از سری تلویزیون‌های QN رونمایی کرده که مدل QN90A  توانست نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کند؛ البته در سال 2022 هم مدل QN90B معرفی شده اما در حال حاضر به بازارهای جهانی عرضه نشده است. در این سری از تلویزیو‌ها برای بهبود نور پس زمینه سامسونگ از فناوری Mini LED استفاده شده که از نسبت کنتراست بهتری نسبت به کیولدها برخوردار است. همچنین سامسونگ در این سری از تلویزیون‌های نئوکیولد، پردازنده نسل جدید Neo Quantum به کار گرفته شده که عملکرد بسیار سریع‌تری نسبت به مدل‌های پیشین دارد. 
شرکت کره‌ای سامسونگ از سال 2017 در تلویزیون‌های سری Q که از فناوری عالی QLED که رقیب OLED بوده استفاده کرده است و مدل‌های خوبی را با این تکنولوژی به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون‌ها مثل مدل‌های قدیمی‌تر با سیستم عامل تایزن راه اندازی می‌شوند و ویژگی‌های هوشمند خوبی دارند. همچنین به دلیل تأخیر در ورودی کم برای بازی عالی هستند. با ادامه مطلب همراه باشید تا معرفی کاملی از این تلویزیون‌ها را در اختیارتان قرار دهیم.  

ویژگی های فناوری QLED

بهترین ابزار برای پخش محتوای HDR است.

طول عمر آن‌ها زیاد است.

قیمت کمتر نسبت به تلویزیون‌های OLED ال جی

مشکل سوختن دائمی مثل تلویزیون‌های OLED را ندارند.

این در حالی است که شرکت رقیب سامسونگ یعنی ال جی به سرعت در ساخت تلویزیون‌های خود از فناوری OLED استفاده می‌کند که واقعاً هم وسعت رنگ تلویزیون‌های اولد ال جی گسترده است و هم یکنواختی سیاه آن‌ها فوق‌العاده است. تنها عیبی که می‌شود به تلویزیون‌های OLED ال جی گرفت قیمت بالا و مشکل سوختن دائمی با نمایش تصویر ثابت برای مدت زمان طولانی است. به دلیل طولانی بودن مطلب لینک‌هایی در دکمه‌های زیر گنجانده شده تا دسترسی سریع و راحت به بخش‌های مختلف مطلب داشته باشید.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×