وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون OLED مارشال در چهارراه منصور تبریز

ایجاد:
۱۵ مرداد ۱۴۰۱

تلویزیون های OLED از جدید ترین تلویزیون های بازار می باشند. تلویزیون های او ال ای دی در واقع تلویزیون های LED واقعی هستند، این بدین معنی است که پیکسل های صفحه خود روشن می شوند و نیاز به نور بک لایت ندارند.
این امر باعث شده است که کیفیت صفحه تلویزیون های OLED افزایش چشمگیری داشته باشد. نمایش تصویر در تلویزیون های OLED طبیعی ترین حالت ممکن را دارد، یعنی رنگ هایی که نمایش داده می شود بسیار طبیعی می باشد. 
تعمیرات تلویزیون OLED بسیار پیچیده و تخصصی می باشد، اگر این کار توسط افراد غیر متخصص انجام شود، ممکن است خسارت جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد شود.

هزینه تعمیر تلویزیون مارشال

یکی از موارد بسیار مهم در تعمیر تلویزیون مارشال هزینه تعمیر و سرویس دستگاه می باشد. با توجه به ایرادها و قطعات مصرفی هزینه تعمیر کاملا متغییر بوده و بر همین اساس تعیین قیمت بعد از مراجعه تکنسین تعمیرات به محل مورد نظر شما و بعد از عیب یابی به شما اعلام می شود. در اکثر موارد هزینه تقریبی تعمیرات، هنگام تماس با اولیه مشتری اعلام می شود.
نوع قطعه مصرفی نیز در هزینه تعمیر تلویزیون مارشال تاثیر گذار است. قیمت قطعات با توجه به کیفیت و کشور سازنده متغییر است. با توجه به انتخاب قطعه هزینه سرویس و خدمات مشخص می شود. در جدول هزینه تعمیر تلویزیون قیمت تقریبی مشخص شده است.
اجرت تعمیر و سرویس تلویزیون با توجه به نرخ نامه اتحادیه تعمیرکاران صوتی و تصویری مشخص شده است. در بعضی از موارد خاص که تعمیرات پیچیده و تخصصی می شود هزیه تعمیرات توافقی می باشد. مرکز سیماتعمیر سعی بر آن دارد تا جای ممکن هزینه تعمیر و سرویس را به حداقل برساند.

عیب یابی تلویزیون مارشال

ما در این قسمت چند عیب شایع تلویزیون مارشال را برای شما مطرح می کنیم و راه حل های که از طرف شما قابل انجام است را اینجا مطرح می کنیم.
پاک شدن برنامه مين برد ال سي دي که به دليل زدن فلش ويروسی وارد سيستم مي شود و برنامه ال سي دي را خراب مي کند. براي تعمير ال سي دي هاي که برنامه آنها پاک شده است بايد اي سي حافضه ال سي دي دوباره برنامه ريزي شود.
.يکي ديگر از عيب هاي تلويزيون ال سي دي خرابي برد مين LCD است که آی سی کنترل کننده برد ال سی دی (CPU) خراب مي شود و برد ال سی دی ديگر قابل تعمير نمي باشد .براي تعمير ال سی دی   بايد برد مين ال سی دی  تعويض شود که هزينه تعمير تلویزیون زياد می شود.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

وقتی تلویزیون ال سی دی و ال ای دی صدا دارد ولی تصویر ندارد بیشتر خرابی در قسمت بک لایت تلویزیون می باشد که تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود. خرابی بک لایت در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی شایع است. در تلویزیون های ال ای دی سری ME مارشال خرابی بک لایت بیشتر است. البته در بعضی از موارد خرابی برد پاور باعث از بین رفتن تصویر می شود به این صورت که خروجی ولتاژ بک لایت قطع می شود و تصویر تلویزیون سیاه می شود در این حالت اگر دقت کنید یک تصویر بسیار محو می بینید.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×