وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیرات و سرویس تلویزیون در محل (تبریز)

توسط:
ایجاد:
۲۹ تیر ۱۳۹۹

سرویس تلویزیون در محل، یکی از خدماتی است که ارائه آن به کاربران می تواند بسیار برای آنها مفید واقع شود. از این رو مرکز تعمیرات سیما تعمیر که همواره فعالیت های خود را بر اساس نیاز کاربران تنظیم کرده، اقدام به راه اندازی این سرویس نموده است. با استفاده از این خدمات، می توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز تعمیراتی، شاهد ترمیم و رفع مشکلات تلویزیون خود در منزلتان باشید. نکته قابل توجه اینکه سرویس تلویزیون در محل ، انواع محصولات این گروه از هر برندی را شامل شده و محدود به تولیدات یک شرکت خاص نیست. توجه شما را به ادامه مطلب جلب می نماییم.

تعمیرات سریع و تخصصی تلویزیون در محل شما

مزایای سرویس تلویزیون در محل

با استفاده از خدمات سرویس  در محل تلویزیون، کاربران از مزایای متعددی برخوردار می شوند. به عنوان مثال، وقتی نیازی به مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات نباشد، وقت کاربر گرفته نشده و هزینه ای صرف رفت و آمد و حمل و نقل دستگاه نخواهد کرد. همچنین با استفاده از این سرویس، تلویزیون جابجا نمی شود. به این ترتیب این محصول از خطرات احتمالی حین جابجایی از قبیل ضربه خوردن، شکستن ال سی دی و … محفوظ خواهد ماند. یکی دیگر از مزایای سرویس در محل این است که به دلیل تعهد کاری تیم اعزامی، کاربر برای تامین قطعات و تجهیزات به زحمت نمی افتد. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، تعمیرکارانی که به محل مشتری اعزام می شوند، انواع ابزار و قطعات مورد نیاز را به همراه خود دارند. چنانچه گاها نیاز به قطعه ای خاص باشد، خود این تعمیرکاران نسبت به تهیه آن اقدام می نمایند. در واقع می توان گفت که از صفر تا صد فرآیند تعمیر در سرویس تلویزیون در محل  به عهده تیم اعزامی بوده و کاربران تنها نظارت کننده می باشند.


خرابی هایی که در محل قابل تعمیر هستند (خدمات سرویس تلویزیون)

از جمله مهم ترین خدمات ارائه شده در سرویس تلویزیون در محل ، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تعمیرات تلویزیون در محل

وجود هاله سیاه بر روی تصویر و خاموش و روشن شدن تلویزیون

برای تعمیرات پنل تلویزیون در این وضعیت باید بک لایت به صورت کامل تعویض گردد. علت این اشکال آن است که در بک لایت بعد از مدتی ال ای دی های تلویزیون شروع به خاموش شدن میک‌نند و هاله‌ای سیاه برروی تصویر تولید می‌کنند.

دوتایی شدن تصویر و تاریک و روشن شدن آن از بالا

این ایراد در قسمت پنل (صفحه نمایش) ایجاد می شود و در این شرایط تعمیرات پنل تلویزیون نیاز به حضور کارشناس تعمیر دارد.

قطع شدن تصویر پنل تلویزیون

قطع شدن تصویر تلویزیون معمولاً به دلیل خرابی برد تی کان –یعنی آخرین مرجع پردازش تصویر – است. توجه داشته باشید که در این حالت نور زمینه و یا بک لایت وجود دارد. این اشکال بیشتر در تلویزیونهای LCD دیده می‌شود.

روشن شدن تلویزیون و توقف تصویر پس از چند ثانیه

علت بروز این اشکال را می توان در برد بک لایت و LED های داخل پنل که نور بک لایت را می سازند، جستجو کرد. توصیه می شود در صورت وجود این اشکال در دستگاه، تعمیرات پنل تلویزیون را به کارشناسان مربوطه واگذار نمایید.

صدا نداشتن تلویزیون علی‌رغم وجود تصویر

این خرابی بیشتر مرتبط با بخش بک لایت تلویزیون است و علت آن را می بایست در این بخش از دستگاه جستجو کرد. خرابی بک لایت در تلویزیون های ال ای دی شایع است.

روشن و خاموش شدن تلویزیون

مشکل روشن و خاموش شدن تلویزیون در بیشتر موارد بعلت خرابی مین برد تلویزیون است. روش رفع این ایراد که منجر به تعمیرات پنل تلویزیون می شود عبارت است از: تعویض نرم افزار تلویزیون، تعویض آی سی حاوی نرم افزار، تعویض قطعات مربوط به بخش حافظه تلویزیون و در نهایت تعویض کامل مین برد تلویزیون.

تأخیر در روشن شدن تلویزیون

دیر روشن شدن تلویزیون ها غالبا در مدلهای ال سی دی مشاهده می شود. این ایراد بیشتر به دلیل وجود اشکال در بخش پاور برد دستگاه است. در این اشکال، پس از دقایقی روشن ماندن و چشمک زدن چراغ استندبای تلویزیون روشن می‌شود و به مرور این زمان بیشتر شده و در نهایت با آسیب رسیدن به بخش مین برد تلویزیون به خاموشی کامل فرو می‌رود. تعمیرات پنل تلویزیون در صورت بروز این اشکال نیاز به حضور کارشناسان تعمیر دارد.

slider image 3slider image 3

جهت مشاوره در خصوص کالا و سفارش کالا با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر : تبریز – چهارراه منصور

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×