وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تلویزیون های پاناسونیک ۲۰۱۸

توسط:
ایجاد:
۲۴ تیر ۱۳۹۹

در این مطلب قصد داریم تلویزیون پاناسونیک 2018 را به شما معرفی کنیم تا از جدیدترین تلویزیون های پاناسونیک آگاه باشید. در ای مقاله هر مدل پاناسونیک و شماره سری آن توضیح داده شده است. اگر شما قصد خرید تلویزیون پاناسونیک را دارید و نمی دانید هر کدام از این شماره مدل ها چیست، ما به صورت کامل برای شما تشریح خواهیم کرد. بنابراین در اینجا شما هر آنچه که قبل ازخرید تلویزیون PANASONIC نیاز دارید دریافت خواهید کرد. آنچه در ادامه بررسی می کنیم، یک دسته بندی جامع از کل مجموعه های تلویزیون 2018 پاناسونیک است.

پنج نکته که باید درباره تلویزیون های پاناسونیک در سال 2018 بدانید

شاید دقت نکرده باشید اما هالیوود از تلویزیون های OLED پاناسونیک استفاده می کند. این تلویزیون ها در بسیاری از فیلم های هالیوود مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین می توان گفت که تلویزیون های پاناسونیک در بسیاری از مکان های مهم کاربرد پیدا کرده است و شما با خرید تلویزیون های پاناسونیک 2018 صاحب یک سرگرمی فوق العاده در منزل خود خواهید شد. هر مدل منتشر شده در سال 2018 حتی مدلهای پایین HD پاناسونیک با محدوده دینامیکی بالا هماهنگ شده است.

سال گذشته، سونی تنها شرکتی بود که این کار را انجام می داد، و ما خوشحالیم که پاناسونیک نیز این کار را انجام می دهد.  فناوری HDR این تلویزیون های 2018 پاناسونیک ارتقای بیشتری به کیفیت تصویر نسبت به رزولوشن 4K خواهد بخشید و محتواهایی که اکنون ما تماشا می کنیم بیشتر غیر 4K HDR می باشند.

تلویزیون های 4K پاناسونیک نه تنها از HDR پشتیبانی می کنند بلکه از HDR10 + نیز پشتیبانی می کنند که از ابرداده های پویا برای بهینه سازی تصاویر HDR استفاده می کند. همه مدل های LED تلویزیون های 2018 پاناسونیک به صورت edge طراحی شده اند و از پانل های IPS استفاده می کنند. کمپانی پاناسونیک در سال 2018 صد ساله شد، تولدت مبارک پاناسونیک!

هم اکنون اجازه دهید تا برخی از تلویزیون های 2018 پاناسونیک را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین ما در پایان این مطلب تلویزیون های 2017 پاناسونیک را نیز قرار داده ایم، چرا که هنوز اکثر این مدل ها در بازار موجود می باشند. یک راه سریع برای رمزگشایی از شماره مدلهای پاناسونیک به شرح زیر است؛ پاناسونیک امسال از FZ برای مدل های 4K OLED استفاده می کند. FX برای مدلهای ال ای دی  4K 2018 و از FS برای مدلهای 1080 پیکسل یا FULL HD استفاده می کند. تمام مدل های 2018 را می توان به وسیله ‘F’ در شماره مدل شناسایی کرد، همچنین ‘E’ برای سال 2017 و ‘D’ برای سال 2016 می باشد.

پاناسونیک 2018: تلویزیون های OLED پاناسونیک 4K Ultra HD

پاناسونیک سری EZ1000 سایز 77 اینچ

سری EZ1000 مدل برتر سال 2017 پاناسونیک بود و هنوز هم بسیار عالی است که در سال 2018 نیز عرضه می شود، البته تنها در بزرگترین اندازه یعنی 77 اینچ به بازار ارائه می شود. EZ1000 نه تنها توسط کارشناسان هالیوود تنظیم شده است بلکه توسط متخصصان هالیوود نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر دقت رنگ برای شما اهمیت زیادی دارد، این تلویزیون پاناسونیک فوق العاده است. این تلویزیون به یک سیستم صوتی بی نظیر مجهز است که صدایی کاملا واضح و شفاف را در اختیار شما قرار خواهد داد، همچنین رزولوشن 4K این تلویزیون های پاناسونیک، تصاویری پر جنب و جوش و بی عیب و نقص را در اختیار شما می گذارد که ارزش خرید آن را چند برابر خواهد کرد.

پاناسونیک سری FZ950 سایزهای 55 و 65 اینچ

Panasonic TX-65FZ952

سری FZ950 پاناسونیک جایگزین EZ1000 است. طراحی زیبا و شیک آن تنها یکی از ویژگی های بی نظیر این تلویزیون می باشد. بهره گیری از سیستم صوتی پیشرفته Technics-tuned و فیلتر Absolute Black برای به حداقل رساندن بازتاب نور محیط از دیگر مشخصه های تلویزیون های سری FZ950 پاناسونیک است. در این تلویزیون پیشرفت های چشم گیری صورت گرفته است.

پانل این تلویزیون جدید پاناسونیک مشابه مدلهای سال 2017 آن است اما پردازش بهتر تصاویر کاملا بهینه سازی شده است، در نتیجه یک تصویر روشن تر بوجود خواهد آمد. عملکرد صحنه های تاریک نیز کاملا بهبود یافته است، حتی در تاریکترین صحنه ها نیز جزئیات به طور دقیق به نمایش در خواهند آمد. سیستم صوتی این تلویزیون نسبت به سری EZ1000 قدرتمندتر نیست اما به نظر می رسد غنی تر است.

جهت مشاوره در خصوص کالا و تعمیر تلویزیون خود با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر : تبریز – چهارراه منصور

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×