وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر پنل تلویزیون دوو در تبریز

توسط:
ایجاد:
۲۰ خرداد ۱۴۰۱

پنل اصلی ترین قطعه ی تلویزیون است که احتمال دارد در اثر عوامل تخریب کننده ای چون آب خوردگی، ضربه و نفوذ مایعات شیمیایی دچار خرابی های جدی شود. ضرورت انجام تعمیر تلویزیون در راستای ترمیم پنل آن با مواردی چون تاخیر در روشن شدن تلویزیون، قطعی ناگهانی تصویر در تلویزیون، توقف چند ثانیه ای بی علت تصویر، تاریک و روشن شدن تصویر تلویزیون از سمت بالا و پیدایش هاله ی سیاه بر روی صفحه ی تلویزیون پدید می آید. سرویس های تعمیر در محل نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو مناسب ترین گزینه در راستای رفع تداخلات ساختاری پنل است. با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به جا به جایی نبوده و می توان به راحتی از بروز آسیب های بیشتر در پنل جلوگیری کرد.

نکات مهم در تعمیرات تلویزیون دوو

تلویزیون به دلیل سیستم داخلی پیچیده ای که دارد باید حتما توسط افراد کاردان تعمیر بشود. از جمله نکات مهم در تعمیرات تلویزیون دوو عیب یابی دقیق از دستگاه می باشد. این کار توسط متخصصان ما انجام خواهد شد. عیب یابی مهم ترین بخش در تعمیرات تلویزیون دوو می باشد. تعمیرکاران این مجموعه پس از عیب یابی دقیق از دستگاه به تعمیرات آن می پردازند. معمولا مشکلات اغلب تلویزیون ها مربوط به پنل این دستگاه می باشد. سرویس های به موقع برای این دستگاه نیز بسیار تاثیرگذار است زیرا تمام قطعات فرسوده ی دستگاه  قبل از ایجاد اختلال در کارکرد آن تعویض یا تعمیر می شوند به همین دلیل رعایت این نکات در راستای حفظ تلویزیون دوو از آسیب دیدگی بسیار اثرگذار می باشد.

تعمیر تلویزیون LCD دوو

یکی از تحولات بزرگ در نمایشگرها اختراع صفحه ال سی دی بود. کلمه LCD مخفف Liquid Crystal Display است و به معنای صفحه نمایشی با محلول کریستال مایع است. با آمدن تلویزیون های ال سی دی تلویزیون با اینچ های بزرگ وارد بازار شدن و رونق تازه ای به این بازار داده شد. تکنولوژی تلویزیون های ال سی دی با تلویزیون های لامپی کاملا متفاوت است.
سیما تعمیر تعمیرات تلویزیون های ال سی دی دوو را به صورت تخصصی انجام می دهد. اگر تلویزیون ال سی دی شما خراب شده است می توانید با مرکز سیما تعمیر برای تعمیرات و سرویس تلویزیون تماس بگیرید. در اولین تماس مشاوران ما سعی می کنند، با راهنمایی های اولیه مشکل شما را برطرف کنند، در صورتی که خرابی از سخت افزار تلویزیون شما باشد، با علام هزینه تقریبی از سمت سیما تعمیر می توانید در خواست تعمیر خود را ثبت کنید.

تعمیر تلویزیون LED دوو

تلویزیون های ال ای دی بعد از تلویزیون های ال سی دی به بازار آمدن، اما یک نکته بسیار جالب که باید بدانید، تلویزیون های LED همان تلویزیون های LCD هستند و فقط از بک لایت ال ای دی برای آن استفاده شده است.
یکی از مزیت های تلویزیون ال ای دی نسبت به تلویزیون ال سی دی روشنایی بیشتر و کیفت بیشتر تصویر می باشد. یک مزیت دیگر مصرف پایین برق نسبت به تلویزیون های ال سی دی می باشد.
تعمیرات تلویزیون ال ای دی نسبت به ال س دی زیاد متفاوت نمی باشد، چون ساختار کار کرد آنها تقریبا مشابه می باشد. سیما تعمیر تعمیرات تلویزیون LED دوو را به صورت تخصصی انجام می دهد.

تعمیر تلویزیون OLED دوو

تلویزیون های OLED از جدید ترین تلویزیون های بازار می باشند. تلویزیون های او ال ای دی در واقع تلویزیون های LED واقعی هستند، این بدین معنی است که پیکسل های صفحه خود روشن می شوند و نیاز به نور بک لایت ندارند.
این امر باعث شده است که کیفیت صفحه تلویزیون های OLED افزایش چشمگیری داشته باشد. نمایش تصویر در تلویزیون های OLED طبیعی ترین حالت ممکن را دارد، یعنی رنگ هایی که نمایش داده می شود بسیار طبیعی می باشد. 
تعمیرات تلویزیون OLED بسیار پیچیده و تخصصی می باشد، اگر این کار توسط افراد غیر متخصص انجام شود، ممکن است خسارت جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد شود.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×