وبلاگ

مدیریت وبلاگ

مشکلات رایج تلویزیون سامسونگ و تعمیر آن در تبریز

ایجاد:
۲۸ تیر ۱۴۰۱

بیشتر کاربران عادت دارند تلویزیون را ساعتهای زیادی روشن بگذارند. در غیر این صورت هم اتفاقاتی مثل نوسان برق و ضربه خوردن و …، مشکلاتی را در روند عملکردی تلویزیون ایجاد می کنند. سیاه شدن تصویر، ایجاد خطوط یا نقطه های رنگی روی تصویر، عدم نمایش تصویر، عدم وجود صدا، کم نور شدن همه یا بخشی از تصویر، وجود خطوط عمودی یا افقی در تصویر، خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن، روشن ماندن چراغ جلوی تلویزیون، کار نکردن پورت ها، قطعی های مکرر تصویر و مواردی از این دست، مهم ترین مشکلات تلویزیون سامسونگ محسوب می شوند.
البته این ایرادها منحصر به تلویزیون های سامسونگ نیستند و ممکن است در محصولات دیگر برندها هم مشاهده شوند. نکته مهم این است که تداوم هریک از موارد ذکر شده می تواند شدت آن را بیشتر کرده و روند تعمیر تلویزیون سامسونگ را با مشکلات جدی مواجه سازد. متاسفانه از آنجا که بسیاری از این مشکلات پس از چند روز از بین می روند، بسیاری از کاربران با تصور رفع کامل مشکل به نمایندگی تعمیر تلویزیون مراجعه نکرده و به این ترتیب، باعث بروز مشکلات جدی و بعضا جبران ناپذیر در تلویزیون خود می شوند. بنابراین بهتر است در صورت مواجهه با هریک از ایرادهای مذکور، از یک تعمیرکار ماهر سیماتعمیر بخواهید آن را بررسی و عیب یابی نماید.

تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ

برخی از کاربران تلویزیون‌های سامسونگ از این مسئله گلایه دارند که چرا تلویزیون سامسونگ خود به خود خاموش می‌شود و مجدداً روشن می‌شود یا اینکه چرا با چند دقیقه تاخیر روشن می‌شود؟ اگر شما هم از کاربران تلویزیون‌های سامسونگ هستید و با یکی از این مشکلات روبه‌رو شده‌اید، باید بدانید که به احتمال زیاد برد پاور تلویزیون شما  خراب شده و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد.
آن دسته از دوستانی که با برد پاور آشنایی ندارند، لازم است بدانند که برد پاور ولتاژ مورد نیاز قطعات تلویزیون برای کار کردن را فراهم می‌کند؛ بنابراین روشن شدن تلویزیون را مدیون این قطعه زحمت‌کش هستیم. درصورتی که با هر یک از این مشکلات در تلویزیون سامسونگ خود مواجه شدید، می‌توانید با نمایندگی سیماتعمیر تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز پس از حاضر شدن در محل مورد نظر با عیب‌یابی دقیق، خدمات تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ را به شما ارائه دهند.

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون سامسونگ

یکی از مشکلات رایجی که کاربران دستگاه های تلویزیون به دلایل مختلفی چون عدم استفاده ی درست از اسپری برای تمیز کردن صفحه ی تلویزیون با آن رو به رو می شوند، آبخوردگی پنل است. تلویزیون های باکیفیت و مدرن سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ممکن است با مشکل آبخوردگی دچار اختلالات ساختاری فرواوانی شوند. به طور کلی می توان گفت که پنل از قطعات اصلی تلویزیون به شمار می رود و خرابی یا آبخوردگی آن سبب بروز مشکلات جدی در عملکرد اصلی دستگاه می گردد.
بنابراین تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون سامسونگ از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و نیازمند دانش به روز کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ می باشد. نمایندگی رسمی سیماتعمیر در فرآیند بازیابی کارکرد پنل های تلویزیون های Samsung به یاری کاربران این کمپانی محبوب شتافته و فرآیند تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ را مطابق با استانداردهای جهانی انجام می دهد.

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ

در تعمیر بک لایت تلویزیون LED سامسونگ در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود. (در غالب تعمیرات بک لایت تلویزیون سامسونگ به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد. به همین دلیل غالب مراجعان، عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و ترجیح می‌دهند تا در فرآیند تعمیر تلویزیون سامسونگ، پنل جدیدی را جایگزین پنل قبلی کنند.
تعمیر بک لایت تلویزیون  در سری های ال سی دی شامل لامپ های فلورسنت (تعداد آنها بین 10 تا 18 متغیر است)، مدارات و قطعات تأمین کننده ولتاژ است. قطعی نور بک لایت در واقع به دلیل فعال شدن بخش محافظت کننده از دستگاه یا همان پروتکتور اتفاق می افتد. در تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ عیب یابی صحیح پیش از اقدام به تعمیر عیب یابی شامل تست قطعات و کنترل کیفیت دستگاه اهمیت ویژه‌ای دارد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش با حضور در مرکز سیماتعمیر قابل دریافت است.

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ

خرابی مین برد تلویزیون سامسونگ، نشانه های متعددی دارد، که با مشاهده آنها می توان بروز اشکال در این قطعه را تشخیص داد. بروز این اشکال عموماً باعث خاموشی تلویزیون می شود و تلویزیون را به حالت استند بای stand by می برد. بروز این مشکل به این صورت است که هنگام تماشای تلویزیون، دستگاه به طور ناگهانی خاموش می شود و بعد از روشن کردن دوباره تلویزیون، چراغ پاور جلوی تلویزیون چشمک می زند ولی تلویزیون روشن نمی شود. خرابی این بخش از دستگاه، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است.
استفاده از کابل های نامرغوب و اتصال آنها به تلویزیون، باعث سوختن cpu و در نهایت خرابی مین برد می گردد. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ وجود دارد. مرکز سیماتعمیر ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با ارتقاء، ترمیم، بهسازی، سرویس و تعمیرات این محصول است. خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ در این مرکز صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست اشکال پیش آمده در آن انجام می پذیرد.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540

تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×