وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون ال جی/ سامسونگ/سونی در محل و در منزل با گارنتی در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۰ خرداد ۱۴۰۰

ادعای نمایندگی خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز این روزها از طرف افراد زیادی مطرح می شود. برای اغلب کسانی که تلویزیون شان به ناگاه دچار مشکل شده و به دنبال نمایندگی تعمیر تلویزیون در تبریز می گردند، شاید در وهله اول، رفع خرابی تلویزیون تنها چیزی است که مهم است. با این حال نباید از نظر دور داشت که تحت هیچ شرایطی نباید در دام افراد سودجو و غیر تخصصی افتاد.

شهروندان و مشتریان عزیز تبریز و حومه که مخاطب این مطلب هستند باید دقت و توجه داشته باشند که نمایندگی خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز دارای ویژگی ها و تخصص هایی است که ممکن است هر شخص یا تعمیرگاه تعمیر تلویزیون در تبریز دارای آن خصوصیات نباشد؛ هم به لحاظ توان فنی و ساختاری و هم به لحاظ نیروی انسانی و تخصصی.

مسأله اصلی و البته مهم ترین مسأله چگونگی اعتماد به افراد و مراکزی است که خود را به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون در تبریز معرفی می کنند. به صورت طبیعی، اعتماد کردن به هر مرکز خدمات تعمیر تلویزیون کار درستی نیست. اما معیارهایی وجود دارد که با دقت و بررسی آنها می توان یک نمایندگی خدمات و تعمیر تلویزیون در تبریز را پیدا کرد، به آن اعتماد نمود و با خیالی آسوده مشکلات به وجود آمده برای تلویزیون را به دست آن سپرد.

معیارهای نمایندگی خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز
نمایندگی خدمات و تعمیر تلویزیون در تبریز برای این که بتواند مورد اعتماد شهروندان تبریز و حومه قرار گیرد، در اولین مرحله باید مجوزهای قانونی فعالیت را در اختیار داشته باشد. هم چنین اجازه ارائه خدمات از طرف نمایندگی اصلی برندهای تلویزیون در کشور را داشته باشد. یعنی از نظر نمایندگی های اصلی هر یک از برندهای تلویزیون، مجاز به ارائه خدمات در آن شهر باشد.

به عنوان مثال، مرکز خدمات سیما تعمیر تنها نماینده رسمی تعمیر تلویزیون سامسونگ، ال جی، سونی، اسنوا و دوو در آذربایجان شرقی است. تعمیرکاران و متخصصان این مرکز با گذراندن تمام دوره های آموزشی تعمیر تلویزیون مربوط به هر برند، توان فنی و تخصصی لازم برای انجام تعمیر انواع برند تلویزیون در تبریز را دارا هستند. علاوه بر این، این مرکز تمامی مجوزها، گواهی نامه ها و اجازه نامه های قانونی و رسمی ارائه خدمات از طرف هر یک از برندهای سامسونگ، سونی و ال جی را اخذ نموده است.

چند نکته در خصوص نمایندگی خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز
از آنجا که اینترنت بستری راحت را فراهم نموده تا به راحتی به همه اطلاعات دسترسی پیدا کرد، اخیرا وب سایت های زیادی در زمینه تعمیر تلویزیون در تبریز راه اندازی شده اند که حاوی مطالب مختلفی هستند. این وب سایت ها به روش های گوناگون، خدمات تعمیر تلویزیون در تبریز را تبلیغ می کنند و در اغلب موارد هم متأسفانه مشکلات زیادی را برای کسانی که به آنها اعتماد کرده اند ایجاد می کنند. سوال این است که آیا می شود به همه این سایت ها اعتماد کرد؟ جواب سوال را می توان این طور بیان نمود؛ بله، ولی با تحقیق هوشمندانه.

متاسفانه در مرکز خدمات سیما تعمیر، روزانه با تعدادی مشتری برخورد می کنیم که به علت عدم آگاهی و اعتماد به سایت های تقلبی دچار سوء استفاده برخی افراد سودجو شده اند. برای جلوگیری از بروز اتفاقات ناخوشایند برای شما و اجتناب از ضررهای احتمالی، چند مورد را خطاب به همشهریان محترم تبریز و حومه ذکر می کنیم:

۱- فقط با اعتماد به یک شماره موبایل و یا حتی تلفن ثابت، دستگاه را از منزل مشتری برده اند و الان معلوم نیست دستگاه شان کجاست.

۲- افرادی غیر فنی دستگاه را چنان دستکاری کرده اند که دیگر قابل تعمیر نیست و یا باید چند برابر قیمت قبلی بپردازند تا دستگاه تعمیر و به حالت اول بازگردد.

۳- استفاده از قطعات ارزان قیمت که در مدتی کوتاه، تلویزیون را دوباره به حالت اول یا بدتر از آن نیز درآورده است.

۴- دستگاه در اثر سهل انگاری افراد غیر متخصص شکسته و یا صدمه دیده ولی به علت نداشتن پروانه کسب از طرف مشتری قابل پیگری نیستند.

۵- فاقد دفتر فیزیکی و مجوزهای قانونی هستند و صرفا یک وب سایت راه اندازی کرده اند تا مشتریان را به خود جذب کنند.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×