وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون در محل و در منزل با گارنتی در تبریز

توسط:
ایجاد:
۰۱ خرداد ۱۴۰۰

خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل یکی از خدمات اختصاصی و ویژه ای است که برای تامین رفاه بیشتر کاربران تدارک دیده شده است. بسیاری از کاربران تلویزیون های مختلف، امکان ارجاع تی وی خراب خود به مرکز تعمیراتی را ندارند. این کاربران می توانند به راحتی از خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل استفاده کنند. در این سرویس تنها با یک بار تماس کاربر و ثبت درخواست او، تعمیرکار مربوطه به محل اعزام می شود. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع تی وی ها به کمک سرویس تعمیر تلویزیون در محل و در منزل برطرف خواهد شد.

به این ترتیب کاربران دیگر دغدغه حمل و جابه جایی دستگاه را ندارند. در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی می کنند و بدون اینکه مجبور باشند، ریسک حمل و جابه جایی دستگاه را بپذیرند، تلویزیون خود را تعمیر می کنند. کیفیت خدمات رسانی در این سرویس هیچ تفاوتی با تعمیر در مرکز ندارد. تمام خدمات تضمین شده است و در نهایت به کاربر کارت تضمین کیفیت تعمیر ارائه می شود. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد تعمیر تلویزیون در محل و در منزل تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون

خراب شدن تلویزیون یک طرف، پیدا کردن یک تعمیرکار کاربلد که تلویزیون را خراب تر نکند نیز یک طرف! اگر با مشکلی در تلویزیون خود مواجه شده اید و هم نگران این هستید که آیا تلویزیونتان قابل تعمیر است یا خیر و هم نگران پیدا کردن یک تعمیرکار خوب هستید؛ به شما پیشنهاد می کنیم که با نمایندگی تعمیر تلویزیون تماس بگیرید.

این مرکز از تعمیرکاران حرفه ای برخوردار است که با تماس شما به آدرس موردنظرتان اعزام می شوند و از آن جایی که با تمامی مشکلات تلویزیون و نحوه رفع آن ها آشنایی دارند؛ با سرعت بالایی منشا اصلی مشکل تلویزیون را پیدا کرده و آن را برطرف می کنند.

خوشبختانه برای تکنسین های مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون فرقی ندارد که تلویزیون شما از چه برندی باشد یا اینکه چه مشکلی گریبان گیر آن شده باشد؛ در هر صورت مشکل تلویزیون شما را پیدا کرده و آن را برطرف می سازند، تنها کافیست درصورت خرابی تلویزیون خود با این مرکز تماس بگیرید.

مراحل تعمیرات تلویزیون

1- تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون

پیش از مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در مرکز سخت افزار ایران، بهتر است از طریق شماره های موجود در سایت با این مرکز تماس بگیرید. تیم پاسخگویی ما نزدیک ترین شعبه را به شما معرفی می کنند تا در مدت زمان کمتری، تلویزیون خود را تعمیر کنید.

2- عیب یابی تلویزیون

در مرحله دوم و پس از مراجعه شما به مرکز تعمیر تلویزیون (یا دریافت خدمات تعمیر در محل تلویزیون) ال ای دی، ال سی دی یا سینما خانگی شما به صورت دقیق عیب یابی می شود تا مشخص شود که دقیقا کدام بخش ها آسیب دیده اند. در این مرحله هزینه تعمیرات تلویزیون نیز به صورت تقریبی برآورد و به شما اعلام می شود.

3- تعمیر تخصصی تلویزیون

تیم مجرب و ماهر تعمیرات نمایندگی تلویزیون در مرکز سخت افزار ایران، دستگاه شما را با استفاده از تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند، تعمیر می کنند. اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، همکاران ما با شما تماس گرفته و در صورت رضایت شما، قطعه یا قطعات مورد نظر را با نمونه اصلی جایگزین می کنند.

4- تست و تحویل تلویزیون

آخرین مرحله تعمیرات تلویزیون، مربوط به تست و تحویل دستگاه به مشتری است. تلویزیون در حضور شما تست شده و در کمال صحت و سلامت آن را تحویل می گیرید. ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران هم به شما این امکان را می دهد که ایرادات احتمالی دستگاه را در زمان تعیین شده، پیگیری نمایید.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×