وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر انواع مدل های تلویزیون سونی در تبریز

توسط:
ایجاد:
۰۹ آذر ۱۳۹۹

نمایندگی تعمیر تلویزیون ، تمامی مدل های تلویزیون سونی را تعمیر می نماید. در صورتی که صاحب هر یک از مدل های تلویزیون ال سی دی سونی و ال ای دی سونی هستید و تلویزیون شما به مشکلی برخورده است، نگران نباشید. تنها با یک تماس کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون های سونی به محل مورد نظر شما اعزام شده و تعمیرات تلویزیون را در محل انجام می دهند. از آن جا که تمامی امکانات لازم جهت تعمیرات تلویزیون در کارگاه های مجهز نمایندگی تلویزیون سونی فراهم شده است، بدون هر گونه دغدغه ای می توانید تعمیرات تلویزیون سونی را به کارشناسان ما بسپارید.

در صورت نیاز به تعویض قطعات مانند تعویض بک لایت تلویزیون سونی و یا تعویض پنل ال سی دی سونی ، تعویض پنل ال ای دی سونی و… فقط و فقط از قطعات اصل و اورجینال بهره خواهیم گرفت. لازم به ذکر است تعویض آخرین گزینه ی تعمیرات بوده و تمامی سعی خود را برای تعمیر قطعه و بازگرداندن آن به تلویزیون سونی خواهیم نمود. در این بخش به ذکر برخی از مدل های تلویزیون سونی که در نمایندگی سونی تعمیر می شوند می پردازیم.

تعویض پنل تلویزیون سونی

بروز خرابی در پنل تلویزیون سونی ممکن است به دلایل متعددی روی دهد؛ که البته در این میان، برخی علل رایج‌تر و شایع‌تر هستند. شکستگی پنل تلویزیون، آبخوردگی پنل تلویزیون، سولفاته شدن و سوختگی فیزیکی فلت پنل تلویزیون، سیاه شدن و دوتا شدن تصویر تلویزیون، کند شدن تصویر تلویزیون و مواردی از این دست برخی از شایع‌ترین خرابی های پیش آمده در صفحه نمایش تلویزیون های سونی است که تعویض پنل تلویزیون سونی را ضروری می سازد.

خرابی پنل تلویزیون به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین اقدام جهت رفع آن، مراجعه به تعمیرگاه های مجاز و استاندارد تعمیر تلویزیون سونی است. در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد که نه تنها اشکال پیش آمده در دستگاه رفع نشود، بلکه با وجود صرف هزینه بسیار، در نهایت، شاهد بروز اشکالاتی دوچندان در تلویزیون باشیم.

تعمیر برد پاور تلویزیون سونی

تاکنون با خودتان فکر کرده‌اید که تلویزیون چگونه روشن می‌شود؟ درواقع یکی از قطعات مهم‌ تلویزیون که موجب روشن شدن تلویزیون می‌شود، برد پاور تلویزیون است. برد پاور ولتاژ مورد نیاز برای کار کردن هر یک از قطعات تلویزیون را تامین می‌کند؛ بنابراین بدیهی است که خراب شدن آن مانع از روشن شدن تلویزیون شود حتی گاهی اوقات خرابی برد پاور موجب دیر روشن شدن تلویزیون و روشن و خاموش شدن تلویزیون نیز می‌شود.

درصورتی که با هر یک از این مشکلات در تلویزیون سونی روبه‌رو شدید، می‌توانید با نمایندگی رسمی سونی تماس بگیرید تا تکنسین‌های متخصص این مرکز جهت ارائه خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی به محل مورد نظر اعزام شوند.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید. 

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×