وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی در تبریز

توسط:
ایجاد:
۲۵ خرداد ۱۳۹۹

هر تلویزیونی ممکن است به هزاران دلیل مختلف دچار اشکال شود، اما اگر در هنگام خرید تلویزیون ال جی به گارانتی معتبر محصول دقت کنید، کارتان در این مواقع خیلی راحت‌تر است. بگذریم، قصد ما از نوشتن این مقاله این است که تمام مشکلات رایج بین تلویزیون‌ها را بررسی کنیم و برای برطرف کردن آنها راهکارهایی را ارائه دهیم. اگر دلتان نمی‌خواهد لذت تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را از دست بدهید، وقت را تلف نکنید و یک راست برویم سر اصل مطلب.

- پر تکرارترین علت خرابی تلویزیون ال جی چیست؟!

ما به واسطه‌ی تعمیرکاران خبره‌ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای تلویزیون ها پیش می‌آید. به احتمال زیاد مشکلی که برای تلویزیون شما پیش آمده نیز میان همین مشکلات پیدا خواهد شد.

- علت روشن نشدن تلویزیون ال جی

شاید اکثر مردم فکر کنند که روشن نشدن تلویزیون از آن دسته ایراداتی هست که خودشان نمی توانند این مشکل را در تلویزیونشان برطرف کنند و حتما جهت تعمیر تلویزیون ال جی نیاز به مراجعه متخصص دارد. اما بهتر است اول در این مقاله نکاتی که در ادامه بیان خواهد شد را مطالعه کنید و بعد در صورت برطرف نشدن مشکل کار را به متخصص بسپارید.
این دسته از ایرادهای مربوط به روشن نشدن تلویزیون، معمولا به دلیل مشکل در عملکردهای برق رسانی دستگاه به وجود می‌آید، اما گاهی هم ممکن است ایراد در سخت افزار تلویزیون باعث بروز این مشکل شده باشد.
به طور خلاصه می‌توان گفت اگر مشکلی در برق رسانی یا سخت افزار تلویزیون به وجود بیاید ایرادها به شکل‌های زیر می‌تواند ظاهر شود :

نگران نباشید، در ادامه راه حل‌هایی برای این موارد برای شما داریم.

- تعمیر تلویزیون ال جی که روشن نمی‌شود

مشتری‌هایی برای تعمیر تلویزیون و حل مشکل روشن نشدن تلویزیون با ما تماس می گیرند. این حالت زمانی رخ می‌دهد که اصلا تلویزیون روشن نمی‌شود.

- در تلویزیون ال جی یک لحظه تصویر می آید و خاموش می‌شود

- چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون های ال جی

اگر با این دو مشکل مواجه شدید می‌توانید از راه حل‌های مشابه که در ادامه بیان می‌کنیم برای رفع این ایرادها استفاده کنید.برای حل ایراد در این مورد حتما اول چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد و بعد دستگاه را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه بشید ایراد از محافظ است یا تلویزیون؟ شاید در این موارد دستگاه هنگ کرده باشد.

جهت مشاوره در خصوص کالا و سفارش کالا با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر فروش:
آدرس : تبریز – چهارراه منصور

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×