وبلاگ

مدیریت وبلاگ

بررسی تلویزیون هوشمند اندرویدی ایکس ویژن مدل 49XTU725

توسط:
ایجاد:
۲۹ آبان ۱۳۹۹

تلویزیون ها همچنان بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما محسوب می شوند، اما بازار لوازم خانگی کشورمان طی ماه های اخیر به شدت متلاطم شده است. افزایش عجیب و غریب قیمت ها از یک سو، فقدان گارانتی و خدمات پس از فروش از سوی دیگر، و حتی تردید در مورد اصل بودن کالاها، تنها بخشی از چالش های پیش روی خریداران برندهای خارجی محسوب می شوند. در این وضعیت، شرکت های داخلی فرصتی تازه یافته اند تا حضور پررنگ تری در بازار داشته باشند و با ارائه محصولات باکیفیت، جایگاه خود را در ذهن و خانه مشتریان تثبیت کنند. مادیران یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این حوزه است که در سال 1385 با معرفی برند ایکس ویژن (X.Vision) وارد بازار محصولات صوتی و تصویری شد. ما در این مطلب می خواهیم یکی از جدیدترین محصولات این شرکت یعنی تلویزیون ایکس ویژن 49XTU725 را بررسی کنیم.

ایکس ویژن 49XTU725 به عنوان یک محصول میان رده در بین تلویزیون های این شرکت قرار می گیرد، اما ویژگی های قابل قبولی دارد. فهرست مشخصات اصلی این دستگاه را در زیر می بینید:

پنل LED با درجه کیفی +A
رزولوشن 4K/UHD
پشتیبانی از استاندارد HDR10
سیستم صوتی Pure Sound
سیستم عامل اندروید 6.0
پردازنده 4 هسته ای
8 گیگابایت حافظه داخلی
قیمت حدود 5.5 میلیون تومان
مشخصات فوق [حداقل روی کاغذ] بسیار جذاب هستند، اما آیا در عمل هم رضایت شما را جلب می کنند؟ در ادامه با بررسی تلویزیون ایکس ویژن 49XTU725 همراه ما باشید.

طراحی و کیفیت ساخت

تلویزیون ایکس ویژن 49XTU725 طراحی کلاسیک و زیبایی دارد، هرچند شاید کمی قدیمی به نظر برسد. حاشیه بسیار کم اطراف نمایشگر و ضخامت ناچیز پنل اصلی به زیبایی هرچه بیشتر دستگاه کمک می کند. با این حال بخش پایینی فریم دستگاه که میزبان لوگوی ایکس ویژن و اسپیکرهاست، می توانست بهتر از این باشد.

کیفیت فریم دستگاه قابل قبول به نظر می رسد و تا حدودی می تواند در برابر ضربات فیزیکی یا خمش مقاومت کند. خود پنل هم اندکی انعطاف پذیر است و با روکش مات، به راحتی خش نمی افتد. مابقی بدنه دستگاه از جنس پلاستیک خشک ساخته شده و در بهترین حالت، معمولی به نظر می رسد.

مادیران چند دکمه کنترلی برای روشن کردن دستگاه، تنظیم ولوم و تغییر کانال را پشت بدنه قرار داده تا یکپارچگی نمای جلویی حفظ شود. صدای کلیک این دکمه ها کمی خشک است ولی احتمالاً هیچوقت از آنها استفاده نمی کنید و مشکلی را احساس نخواهید کرد.
پایه های تلویزیون ایکس ویژن 49XTU725 بسیار ظریف طراحی شده اند و با پیچ سر جای خود محکم می شوند تا وزن 11.5 کیلوگرمی دستگاه را تحمل کنند. ضخامت تلویزیون به 7 سانتیمتر می رسد و با احتساب پایه ها، حداقل به 26 سانتی متر فضا برای استقرار آن نیاز دارید.

تلویزیون ایکس ویژن 49XTU725 همانند دیگر محصولات مشابه بازار از دو ریموت کنترل بهره می برد. ریموت کنترل ساده این دستگاه تمام نیازهای شما را برآورده می کند، مگر اینکه به تعداد زیادی دکمه روی یک قطعه پلاستیکی با ابعاد عجیب و غریب علاقه داشته باشید.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برندهای ایکس ویژن، سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×