وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

ایجاد:
۱۸ مرداد ۱۴۰۰

اگر شما هم با مشکلی در تلویزیون سامسونگ مواجه شده اید و به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر آن می گردید، بهتر است با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

مشکلاتی مانند : دایره های سکه مانند روی تلویزیون سامسونگ ، خطوط افقی و عمودی روی صفحه ی تلویزیون ، خاموش و روشن شدن تلویزیون ، دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ ، تاریک شدن تصویر تلویزیون ، دوتایی شدن تصویر تلویزیون ، قطع شدن تصویر تلویزیون پس از گذشت چند ثانیه از روشن شدنش و … همه از رایج ترین مشکلات تلویزیون های سامسونگ هستند که نیاز به تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ را ضروری می سازند. واحد تعمیر تلویزیون سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران این امکان را فراهم نموده است که خدمات به دوصورت سرویس در محل تلویزیون و پذیرش در محل تلویزیون به شما کاربران گرامی ارائه گردد. به این ترتیب تنها با یک تماس از خدمات تخصصی نمایندگی تلویزیون سامسونگ بهره مند می شوید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل


اگر نگران جابجا کردن تلویزیون برای انتقال به تعمیرگاه و ضربه خوردن آن در حین جابجایی هستید، پیشنهاد می دهیم از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل استفاده کنید. در این صورت تکنسین به آدرس مورد نظر شما می آید و ضمن بررسی تلویزیون، اقدامات ترمیمی لازم برای برطرف کردن مشکلات آن را انجام می دهد. به این ترتیب شما تلویزیون را جابجا نمی کنید و خطرات ناشی از ضربه خوردن و … هم به حداقل می رسند.

شما می توانید پس از برقراری تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون در مرکز سخت افزار ایران، درخواست دریافت سرویس در محل را ثبت کنید. کارشناسان ما اطلاعاتی مثل آدرس و مدل و مشکلات تلویزیون را از شما دریافت کرده و در اولین فرصت، به محل اعزام می شوند. اگر در زمان اعلام شده در منزل حضور داشته باشید، خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل سریع تر به شما ارائه شده و مشکلی در این زمینه به وجود نمی آید.

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ

بررسی کامل تلویزیون و مشکلات آن، عیب یابی تخصصی با توجه به علائم موجود، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، اصلاح وضعیت لامپ های بک لایت (فلورسنت یا ال ای دی) تعمیر تیونر، ترمیم انواع مدل های ال سی دی و ال ای دی سامسونگ، تعمیر تخصصی سینمای خانگی و تعمیرات تلویزیون در محل اشاره کرد. سرویس های تخصصی تعمیرات تلویزیون سامسونگ دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند و شما می توانید در صورت داشتن هرگونه شکایت، آن را در بازه زمانی تعیین شده پیگیری نمایید.

تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ

برخی از کاربران تلویزیون‌های سامسونگ از این مسئله گلایه دارند که چرا تلویزیون سامسونگ خود به خود خاموش می‌شود و مجدداً روشن می‌شود یا اینکه چرا با چند دقیقه تاخیر روشن می‌شود؟ اگر شما هم از کاربران تلویزیون‌های سامسونگ هستید و با یکی از این مشکلات روبه‌رو شده‌اید، باید بدانید که به احتمال زیاد برد پاور تلویزیون شما  خراب شده و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد.

آن دسته از دوستانی که با برد پاور آشنایی ندارند، لازم است بدانند که برد پاور ولتاژ مورد نیاز قطعات تلویزیون برای کار کردن را فراهم می‌کند؛ بنابراین روشن شدن تلویزیون را مدیون این قطعه زحمت‌کش هستیم. درصورتی که با هر یک از این مشکلات در تلویزیون سامسونگ خود مواجه شدید، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز پس از حاضر شدن در محل مورد نظر با عیب‌یابی دقیق، خدمات تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ را به شما ارائه دهند.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×