وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تبریز

توسط:
ایجاد:
۲۷ خرداد ۱۳۹۹


اینکه تلویزیون سامسونگ شما چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه و نمایندگی مجاز سیما تبریز آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات تلویزیون سامسونگ شما با تعهد کامل می باشند.

تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ

تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار

۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی تلویزیون های led و lcd سامسونگ در سریعترین زمان ممکن به محل شما

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تعمیرگاه مجاز سیما تبریز ایرانیان بعنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی SAMSUNG در انواع مدل بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تبریز آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر تلویزیون سامسونگ آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرگاه دیبا پشتیبان دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات تلویزیون LED و LCD سامسونگ در انواع مدل ها توسط سیما تبریز بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ

این مرکز دارای یک شعبه واقعی در سطح تبریز است که خدمت رسانی به مشتریان را  تسهیل و تسریع  می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز SAMSUNG می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی تلویزیون های سامسونگ و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

جهت تعمیرات تلویزیون هوشمند خود با شماره زیر تماس  حاصل فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر : تبریز – چهارراه منصور

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×