وبلاگ

مدیریت وبلاگ

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز

ایجاد:
۲۸ تیر ۱۴۰۰

اگر شما هم با مشکلی در تلویزیون سامسونگ مواجه شده اید و به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر آن می گردید، بهتر است با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل

اگر نگران جابجا کردن تلویزیون برای انتقال به تعمیرگاه و ضربه خوردن آن در حین جابجایی هستید، پیشنهاد می دهیم از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل استفاده کنید. در این صورت تکنسین به آدرس مورد نظر شما می آید و ضمن بررسی تلویزیون، اقدامات ترمیمی لازم برای برطرف کردن مشکلات آن را انجام می دهد. به این ترتیب شما تلویزیون را جابجا نمی کنید و خطرات ناشی از ضربه خوردن و … هم به حداقل می رسند.

شما می توانید پس از برقراری تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون در مرکز سخت افزار ایران، درخواست دریافت سرویس در محل را ثبت کنید. کارشناسان ما اطلاعاتی مثل آدرس و مدل و مشکلات تلویزیون را از شما دریافت کرده و در اولین فرصت، به محل اعزام می شوند. اگر در زمان اعلام شده در منزل حضور داشته باشید، خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل سریع تر به شما ارائه شده و مشکلی در این زمینه به وجود نمی آید.

مشکلات رایج تلویزیون سامسونگ

بیشتر کاربران عادت دارند تلویزیون را ساعتهای زیادی روشن بگذارند. در غیر این صورت هم اتفاقاتی مثل نوسان برق و ضربه خوردن و …، مشکلاتی را در روند عملکردی تلویزیون ایجاد می کنند. سیاه شدن تصویر، ایجاد خطوط یا نقطه های رنگی روی تصویر، عدم نمایش تصویر، عدم وجود صدا، کم نور شدن همه یا بخشی از تصویر، وجود خطوط عمودی یا افقی در تصویر، خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن، روشن ماندن چراغ جلوی تلویزیون، کار نکردن پورت ها، قطعی های مکرر تصویر و مواردی از این دست، مهم ترین مشکلات تلویزیون سامسونگ محسوب می شوند.

البته این ایرادها منحصر به تلویزیون های سامسونگ نیستند و ممکن است در محصولات دیگر برندها هم مشاهده شوند. نکته مهم این است که تداوم هریک از موارد ذکر شده می تواند شدت آن را بیشتر کرده و روند تعمیرات تلویزیون سامسونگ را با مشکلات جدی مواجه سازد. متاسفانه از آنجا که بسیاری از این مشکلات پس از چند روز از بین می روند، بسیاری از کاربران با تصور رفع کامل مشکل به نمایندگی تعمیر تلویزیون مراجعه نکرده و به این ترتیب، باعث بروز مشکلات جدی و بعضا جبران ناپذیر در تلویزیون خود می شوند. بنابراین بهتر است در صورت مواجهه با هریک از ایرادهای مذکور، از یک تعمیرکار ماهر تلویزیون بخواهید آن را بررسی و عیب یابی نماید.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×