وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل

ایجاد:
۲۴ تیر ۱۴۰۱

با سیماتعمیر در منزل و در کوتاه ترین زمان ممکن تلویزیون سامسونگ خود را تعمیر کنید. دیگر نیازی نیست که از خانه خارج شوید. دیگر نیاز نیست نگران حمل تلویزیون خود تا تعمیرگاه باشید. تعمیرکاران سیماتعمیر در اولین فرصت پس از ثبت سفارش به منزل شما مراجعه می کنند. کلیه خدمات حمل و نقل و تعمیر تلویزیون سامسونگ خود را به سیماتعمیر بسپارید.

معاینه تلویزیون سامسونگ در محل

اولین مرحله تعمیر، عیب یابی تلویزیون شماست. متخصصین خبره سیماتعمیر با یک بررسی دقیق در محل شما، مشکلات دستگاه شما را پیدا خواهند کرد.

تعمیر و تعویض برد مین سامسونگ

مین برد یا برد مادر، همانطور که از اسمش پیداست، حاوی اصلی ترین مدارهای تلویزیون شماست. این قطعه با اتفاقاتی مثل آب خوردگی آسیب می بیند و خرابی آن باعث مشکلات عدیده در دستگاه شما می شود.

تعویض پنل شکسته سامسونگ

هر تصویری که از تلویزیون شما پخش می شود روی پنل آن نقش می بندد. این قطعه که گران ترین عضو تلویزیون شماست، در صورت خرابی باید تعویض شود و قابل تعمیر نیست.

تعمیر خرابی مدار تغذیه سامسونگ

برد پاور تلویزیون قطعه ای است که برق شهری را به برق قطعات الکترونیکی تبدیل می کند. در صورتی که چراغ تلویزیون شما روشن نمی شود مشکل ممکن است از مدار تغذیه آن باشد.

رفع ایرادات فنی سامسونگ

تصاویر تلویزیون از طریق سیم های تخت و منعطفی به نام فلت به پنل آن منتقل می شوند. رشته سیم های داخل فلت با اتصالی یا آب خوردگی خراب می شوند و نیاز به تعویض دارند.

تعویض یا تعمیر بک لایت سامسونگ

وظیفه ی بک لایت (نور پس زمینه) در تلویزیون شما، تولید نور است. نوری که از پنل شما می گذرد و تصاویر را به چشمان شما می تاباند. در صورت خرابی بک لایت، همه یا بخشی از تصویر دستگاه تیره می شود.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×