وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی اختصاص تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

آیا با روند تعمیر تلویزیون سامسونگ آشنایی دارید؟ در حالت کلی، تعمیرات تلویزیون ها یک روند مشابه دارد و قطعات نیز مشترک هستند. روند تعمیر تلویزیون با گزارشی که شما از مشکلات تلویزیون سامسونگ به تعمیرکارتلویزیون ارائه می دهید آغاز می شود. تعمیرکار پس از شنیدن مشکل از زبان شما، به بررسی و عیب یابی تخصصی تلویزیون می پردازد.

قطعات تلویزیون سامسونگ در بعضی از مدل ها تفاوت دارند و همین مسئله موجب ایجاد تفاوت هایی در تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ شده است. مثلا در تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، تعمیر بک لایت ال سی دی با فرایند تعمیر این قطعه در مدل های ال ای دی کمی تفاوت دارد. در هر صورت تعمیر تلویزیون Samsung شامل عیب یابی دستگاه و ترمیم قطعات آسیب دیده است. گاهی هم شدت آسیب دیدگی برخی قطعات بالاست و عملا امکان تعمیر آنها وجود ندارد. در این صورت اجزای معیوب تلویزیون تعویض می شوند تا روند کاری تلویزیون به حالت عادی بازگردد. در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد نحوه تعمیرات تلویزیون سامسونگ به شما ارائه می دهیم.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ، از تمامی مدل های تلویزیون سامسونگ پشتیبانی کرده و تعمیرات آن را به صورت تخصصی انجام می دهد. با توجه به پیشرفت تلویزیون های سامسونگ آشنایی با مدل های مختلف تلویزیون و چگونگی تعمیرات آن ها اهمیت ویژه ای دارد.

کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، دانش و تخصص لازم در خصوص تعمیر انواع مدل های سامسونگ داشته و با توجه به پیشرفت این تلویزیون ها دانش خود را به روز می نمایند. دارندگان تلویزیون سامسونگ اعم از تلویزیون ال سی دی سامسونگ ، تلویزیون اولد سامسونگ ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ ، در صورت بروز مشکل در این تلویزیون ها می توانند از خدمات تخصصی در زمینه ی تعمیر و ترمیم تلویزیون های سامسونگ بهره مند شوند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز1 الی 24 ساعت


نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تبریز دارای شعب متعددی است. این نمایندگی مجموعه ای فوق تخصصی می باشد که در راستای ارائه ی خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، پشتیبانی و بازیابی انواع تلویزیون های برند محبوب سامسونگ فعالیت حرفه ای دارد. نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تبریز برای رفاه هر چه بیشتر کاربران و متقاضیان تلویزیون های بزرگ و کوچک سامسونگ و کاهش هزینه‌های حمل و نقل به تاسیس شعب مختلفی در جای جای تبریز پرداخته است.

محل قرارگیری شعب این دپارتمان به گونه ای انتخاب شده اند که تمامی مناطق گوناگون تبریز را تحت پوشش خود قرار می دهند. با مراجعه به شعبه ما می توانید از خدمات تخصصی نمایندگی رسمی تلویزیون سامسونگ بهره مند شوید. خاطرنشان می نماییم که کلیه سرویس ها و خدمات ویژه ی این مجموعه براساس پارامترهای اصولی و استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند تا تجربه ی استفاده از دستگاهی بی نقص برای کاربر پدید آید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل

پیشنهاد ما به آن گروه از کاربرانی که متوجه وجود اشکال در تلویزیون سامسونگ خود شده‌‌اند، اما به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ را ندارند، استفاده از سرویس تعمیر در محل تلویزیون سامسونگ است. در صورت استفاده از این سرویس نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نیست و تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون، در محل مورد نظر انجام خواهد شد.

با استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود در محل حضور یافته و جهت تعمیر و عیب‌یابی دستگاه اقدام می‌نمایند. برای استفاده از این سرویس کافی است از طریق راه‌های ارتباطی وجود در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس تعمیر در محل تلویزیون را ثبت نمایید.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ

برآورد هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ به عوامل متعددی از جمله: دلیل خراب شدن تلویزیون، نوع خرابی تلویزیون، تعمیر یا تعویض قطعه معیوب شده تلویزیون و … بستگی دارد؛ تکنسین‌های متخصص نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ با عیب‌یابی دقیق این دستگاه هزینه تعمیرات آن را برآورد کرده و به کاربر اطلاع می‌دهند تا درصورت تمایل کاربر، پروسه تعمیرات تخصصی این دستگاه را آغاز کنند؛ پس از اتمام تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ نیز به بررسی نهایی این دستگاه می‌پردازند تا از برطرف شدن مشکلات آن اطمینان حاصل کنند.

گارانتی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران است. اما این جمله به چه معناست؟ گاهی اتفاق می افتد که مشتری پس از تحویل گرفتن دستگاه تعمیر شده، متوجه ایرادی در آن می شود. در این شرایط باید امکان پیگیری مشکل وجود داشته باشد و گارانتی تعمیرات تلویزیون سامسونگ، این امکان را برای شما فراهم می کند.

با توجه به قطعه آسیب دیده و اقدامات تعمیراتی انجام شده، مدت گارانتی متفاوت است. به طور متوسط، شما چند روز فرصت دارید تا در صورت مشاهده ایرادی در عملکرد تلویزیون تعمیر شده خود، مسئله را به صورت رسمی از طریق بخش تعمیر تلویزیون مرکز سخت افزار ایران پیگیری نمایید.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×