وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون سی آر تی صنام

توسط:
ایجاد:
۲۲ تیر ۱۳۹۹

تعميرگاه تلويزيون صنام با برخورداري از نیروهای متخصص وبا تجربه و سابقه ي طولاني در زمينه خدمات و تعميرات تلويزيون صنام در خدمت شما مشتريان گرامي مي باشد.
تعمیر تلویزیون صنام توسط مهندسین با تجربه و با قطعات اصلی  در منزل و محل شما

شماره های تماس برای اعلام خرابی : 09146556540 آقای مهندس اروجلو

جهت مشاوره در خصوص کالا و سفارش کالا با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر : تبریز – چهارراه منصور

تلویزیون از بالا دارای خط افقی  است

این خرابی مربوط به قسمت ورتیکال تلویزیون صنام می باشد که برای تعمیر باید خازن های فرسوده شده قسمت ورتیکال تعویض شود و در صورت درست نشدن باید آی سی ورتیکال تعویض شود. اگر با تعویض آی سی ورتیکال مشکل پا برجا ماند باید مقاومت های که ولت آی سی ورتیکال را تامین می کند را چک کرد. در 90 درصد تلویزیون ها با تعویض خازن های کنار آی سی ورتیکال تلویزیون درست می شود و نیازی به تعویض آی سی ورتیکال نمی باشد. تعمیرات باید با تعویض قطعات اصلی انجام شود چون بعضی مواقع به علت خرابی و نا مرغوب بودن قطعات باعث می شود که عیب به درستی تشخیص داده نشود.

ال ای دی جلوی تلویزیون چشمک می زند ولی روشن نمی شود

برای شروع تعمیر تلویزیون بهترین کار تعویض خازن های کنار آی سی اس تی آر می باشد. بعد از تعویض خازن ها در صورتی که مشکل حل نشد باید ولتاژهای خروجی قسمت تغذیه گرفته شود در صورتی که ولتاژها درست نبودن باید آی سی اس تی آر تعویض شود البته بهتر است که اتوکوپرهای قسمت تغذیه نیز تعویض شود. تعمیر باید با آی سی  اصلی انجام شود الان آی سی های خراب در بازار زیاد می باشد و  بهتر از یک فروشنده معتبر خریداردی شود. در صورتی که ولتاژ خروجی پاور درست باشد باید ترانزیستور قسمت های ولتاژ چک شود.

تلویزیون هر سه ثانیه یک بار قطع و وصل می شود

این عیب خرابی در تلویزیون های صنام مربوط به لامپ تصویر تلویزیون می باشد که ضعیف شده است و بهترین روش برای تعمیر تعویض لامپ تصویر است. برای تعمیر موقت تلویزیون می تواند این مراحل را طی کنید. ابتدا اسکرین را تنظیم کنید در بعضی موارد درست می شود. اگر درست نشد خازن 10 میکرو250 ولت روی خط 180 ولت آر جی بی را تعویض کنید و بازهم اگر تصویر درست نشد به منو مخفی بروید و گزینه آ کا بی را از 0 به 1 تغیر دهید تصویر ثابت می شود.

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×