وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیرات تلویزیون های LED و LCD صنام در منزل

توسط:
ایجاد:
۰۳ شهریور ۱۳۹۹


تعمیر تلویزیون صنام در منزل یکی از خدمات سیما تبریز است که به جهت راحتی مشتریان و رهایی از دردسرهای حمل و نقل دستگاه تا تعمیرگاه و همچنین اطمینان خاطر از تعویض قطعات تلویزیون با قطعات اورجینال و اصلی ارائه می شود. ما خدمات پس از فروش برندهای ایرانی و خارجی معتبر را در منزل به شما ارائه می کنیم.

سیما تبریزسیما تبریز

در زمان تعمیر تلویزیون صنام صفحه نمایش (ال سی دی و ال ای دی) و تمامی قطعات الکترونیکی مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند. همچنین در صورتی که صفحه شکسته یا سوخته باشد خدمات تعویض صفحه نمایش برای شما انجام می شود.

تعمیر تلویزیون در منزل

خدمات پس از فروش تلویزیون صنام

خدمات پس از فروش تلویزیون SANAM جهت ارائه گارانتی، عیب یابی و رفع مشکلات انواع تلویزیون ال سی دی، ال ای دی  خم و فلت و… توسط Sanam راه اندازی شد و با گذشت زمان گسترش یافت و اکنون بیش از صدها نمایندگی خدمات پس از فروش صنام در سراسر ایران راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات هستند.

صنام از ابتدا به خوبی می دانست موفقیت در فروش و بازاریابی تنها با ارائه خدمات پس از فروش میسر می شود و برای رسیدن به هدف خود شروع به جذب تعمیرکاران با سواد و متخصص نمود، برای مدلهای مختلف تلویزیون دوره های حرفه ای تعمیرات برگزار نمود و تعمیرگاه های خود در سراسر دنیا را به جدیدترین تکنولوژی مجهز نمود.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
شماره تماس : 09146556540 آقای مهندس اروجلو

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×