وبلاگ

مدیریت وبلاگ

دلیل نیاز به تلویزیون هوشمند

توسط:
پسندیدم:
نپسندیدم:
ایجاد:
۲۱ خرداد ۱۳۹۹


همه ی ما برای دیدن برنامه های مورد علاقه ی خود هیجان بالایی داریم اما به دلیل مشکلات روزمره و کمبود وقت قادر به دیدن آنها در زمان پخش نیستیم پس به یک سیستم ضبط کننده نیاز داریم تا برنامه های دلخواه خود را از دست ندهیم، تلویزیون های هوشمند با قابلیت ضبط این امکان را به ما می دهد تا با خیالت راحت به کار های خود رسیدگی کرده و در فرصت مناسب برنامه های ضبط شده را تماشا کنیم از آنها لذت ببریم. در واقع تلویزیون های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که کاربر بسیاری از اموری که در کامپیوتر خود انجام می دهد را می تواند در صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت تر HDTV انجام دهد. تلویزیون های هوشمند به راحتی به شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک گذاری ویدیو متصل می شوند. یکی از قابلیت هایی که تقریبا تمام تلویزیون های هوشمند دارند پشتیبانی از استاندارد DLNA است. DLNA به شما این امکان را می دهد تا به راحتی ویدیو را از کامپیوتر، تلفن هوشمند و وسایل دیگر به تلویزیون منتقل نموده و پخش کنید.

کاربرد های تلویزیون های اسمارت

تلویزیون های هوشمند همانند یک رایانه عمل کرده و اکثر کار هایی که می شود با یک رایانه انجام داد را می توان با این نوع تلویزیون های پیشرفته انجام داد. با تلویزیون هوشمند می توان ویدیو ها را در وب سایت های اجتماعی اشتراک گذاری کرد یا از صفحاتی مانند: یوتیوب و.. دیدن نمود. همچنین می توان صفحات وب را باز و ایمیل ها را چک کرد و در ادامه به شبکه های اجتماعی متصل شد و از دیگر سرویس های اینترنتی استفاده نمود. علاوه بر این موارد، تلویزیون های هوشمند قادرند اسناد و یا صفحه های گسترده را ایجاد کرده و یا نمایش دهند. بازی های ساخته شده برای تلویزیون های هوشمند نیز رو به افزایش هستند. تلویزیون های هوشمند امکان اتصال وب کم و اجرای نرم افزار را دارند. کاربر می تواند با اتصال وب کم به امکان مکالمه ویدیوی را مهیا کند. به این ترتیب کاربران به راحتی می توانند با تلویزیون هوشمند خود با دوستان و آشنایان خود در هر کجای دنیا که هستند مکالمه ویدیویی داشته باشند. با تلویزیون های هوشمند می توان به رادیو های اینترنتی دسترسی داشت و یا گزارش و پیش بینی آب و هوا را بصورت زنده مشاهده کرد. در صفحه اصلی تلویزیون های اسمارت دسترسی به لینک فروشگاه نرم افزارها وجود دارد در حال حاضر اکثر نرم افزارهای تلویزیون های هوشمند بصورت مجانی در اختیار کاربر قرار داده می شوند.

نحوه ی کنترل تلویزیون های هوشمند

کنترل تلویزیون های هوشمند از طریق تلفن هوشمند بهترین و آسان ترین راه استفاده از تلویزیون است. تلفن های هوشمند به راحتی و با نصب نرم افزار مربوطه به اسمارتمتصل می شوند و آن را کنترل می کنند. علاوه بر این تولید کننده های مختلف راه حل های متفاوتی را برای کنترل تلویزیون ارائه کرده اند بعنوان مثال سامسونگ و ریموت کنترل مشابه تلفن هوشمند به همراه برخی از گوناگونی از ستاپ باکس ها را تولید کرده اند که امکانات مشابه تلویزیون های هوشمند را به تلویزیون معمولی اضافه می کنند

برچسب ها:

نظری یافت نشد!

ارسال نظر

25908

محدودیت کاراکتر 400




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×