وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هوشمند در تبریز (انواع برند ها سونی/سامسونگ/الجی و ...)

توسط:
ایجاد:
۱۱ شهریور ۱۳۹۹

نمایندگی تعمیر تلویزیون با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد. اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون های سامسونگ، سونی، پاناسونیک و .. هستید لیکن دستگاه شما به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است، می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.
آدرس: تبریز،آذربیجان شرقی
شماره تماس: 09146556540 آقای مهندس اروجلو

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می‌شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر تلویزیون در محل» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

تعمیر مقاومت تلویزیون

مقاومت یکی از قطعات داخلی تلویزیون است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت می کند. واحد اندازه گیری این قطعه اهم می باشد. به دلایل مختلف، مقاومت های یک تلویزیون ممکن است دچار مشکل شده و اندازه اهمی آنها کم یا زیاد شود. همچنین این قطعات ممکن است در مدار خود به خوبی کار نکرده و دچار قطعی گردند. در این صورت، احتمال سوختن مقاومت به شدت افزایش پیدا می کند.

اگر این قطعه دچار خرابی و یا سوختگی شود، در اغلب موارد باید تعویض گردد. در واقع تعمیرات مقاومت تلویزیون با جایگزینی این قطعه امکان پذیر است. آنچه در تعویض مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد، تطابق اهم نمونه جایگزین شده با قطعه اصلی و نیز استفاده از نمونه اورجینال است. در صورت عدم رعایت هریک از این موارد، مشکلات تلویزیون کاملا حل نشده و زمینه برای بروز آسیب های جدی تر فراهم خواهد شد.

تعمیر بک لایت تلویزیون

اگر تلویزیون شما صدا داشت اما تصویری ارائه نداد، باید به خرابی بک لایت آن توجه کنید. برای تعمیراین قطعه، لامپهای فلورسنت و مدارها و قطعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و بسته به نوع آسیب ایجاد شده، ترمیم یا تعویض می شوند. البته در نمونه های جدیدتر، تعمیر بک لایت تلویزیون نیازمند بررسی لامپ ال ای دی است؛ چرا که این مدل، جایگزین لامپ فلورسنت شده است.

نکته مهم در این مورد این است که به دلیل ظرافت فوق العاده بالای تعمیرات بک لایت و قطعات آن و احتمال ایجاد مشکلات جدی تر برای تلویزیون، بیشتر تعمیرکاران پنل دستگاه را به صورت کامل تعویض می کنند. از آنجا که تعویض پنل امری هزینه بر است، همکاران ما نهایت تلاش خود را برای تعمیر بک لایت تلویزیون به کار می بندند. اگر هیچ یک از روش ها در جهت رفع مشکلات این بخش موثر واقع نشد، تعویض پنل به عنوان آخرین راه حل در تعمیرات تلویزیون اجرایی می شود.

تعمیر تلویزیون ال جی

ال جی برند باسابقه ای است که در طراحی و تولید انواع دستگاه های دیجیتال از جمله تلویزیون تبحر دارد. کیفیت ساخت بی نظیر تلویزیون های این برند رضایت کاربران و متقاضیان زیادی را به دنبال داشته است. تعمیر تلویزیون های ال جی با توجه به پرفروش بودن این محصول در بازارهای داخلی کشور، یکی از خدمات ضروری و مورد نیاز کاربران ال جی است.

ترمیم تلویزیون ال جی در صورتی که به دست کارشناسان فنی این حوزه و با بهره‌ وری از ابزارآلات روز دنیا انجام پذیرد، سبب بهبود و بازیابی کیفیت این دستگاه گشته و لذت تماشای تصاویری باکیفیت را برای کاربر فراهم می‌سازد. در این راستا نمایندگی تعمیرات تلویزیون مناسب ترین گزینه ی انتخابی است. کارشناسان حاضر در این نماینگی ضمن استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته قادر به ترمیم و تعمیر تمامی اشکالات احتمالی در تلویزیون‌های پلاسما، ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی  ال جی می‌باشند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تلویزیون دستگاه پر مصرفی است که معمولا بر اثر مواردی چون نوسانات برق، گرد و غبار، ضربه و … دچار مشکلات عملکردی بعضا جدی می شود. تاریک شدن بخشی از تصویر یا همه قسمت های آن، کمرنگ یا سیاه شدن نقاطی از تصویر، عدم پخش صحیح تصویر، قطع شدن سیگنال های پخش، روشن نشدن، ماندن روی لوگو و خاموشی ناگهانی دستگاه تلویزیون برخی از رایج ترین مشکلات تلویزیون های سامسونگ و سایر برندها محسوب می شوند.

نکته ای که در این میان حائز اهمیت است، نحوه ی عیب یابی در تعمیرات تلویزیون سامسونگ می باشد. اختلالات تلویزیون های مدرن و باکیفیت سامسونگ باید در محیطی تخصصی مورد بررسی قرار گیرند. تکنسین های ماهر نمایندگی تعمیرات تلویزیون طی مراحل ریزبینانه ی عیب یابی کلیه ی عیوب تی وی های سامسونگ را در سطح کیفی بالایی برطرف می سازند. فراموش نکنید که به تعویق انداختن فرآیند تعمیر تلویزیون می تواند موجب از کار افتادگی کامل دستگاه و افزایش چشم گیر هزینه های بازیابی شود.

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×