وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون های هوشمند و ارئه دهنده خدمات در تبریز

توسط:
ایجاد:
۰۸ تیر ۱۳۹۹

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سیما تعمیر ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون سیما تعمیر تبریز تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های تلویزیون را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. تعمیرات تلویزیون در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و دربردارنده‌ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است.

در این مرکزبه منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پانل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سیما تعمیر با بهره مندی از سالها تجربه و تخصص در زمینه‌ تعمیر قادر به رفع غالب عیوب و اختلالاتی هستند که ممکن است به هر روی در تلویزیونها ایجاد شده باشند.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سیما تعمیر تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید و یا در صورت نیاز به سرویس تعمیر در محل تلویزیون از طریق یکی از راه های ذکر شده در وب سایت درخواست اعزام کارشناس را به محل مورد نظر خویش ثبت نمایید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات تلویزیون در بخش زیر معرفی می گردند.

تعمیرات انواع تلویزیون های سامسونگ، سونی، ال جی، ایکس ویژن، صنام، شارپ در مرکز تعمیرات سیما تعمیر تبریز انجام می شود

تعمیرگاه مرکزی سیما تعمیر تبریز

جهت تعمیرات تلویزیون خود  با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر : تبریز – چهارراه منصور

آقای مهندس اروجلو: 09146556540

ایمیل:sima.tamir041@gmail.com

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×