وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیرات تلویزیون اسنوا

ایجاد:
۱۸ شهریور ۱۴۰۰

تلویزیون ها به طور کلی از ساختار پیچیده و حساسی بهره مند هستند. به همین علت لازم است کاربران نهایت توجه و دقت خود را در نگهداری و حفظ این دستگاه به کار بگیرند. قطعات داخلی این دستگاه بسیار حساس بوده و تحت تاثیر عواملی چون رطوبت، گرمای بیش از حد، نوسانات جریان برق و … دچار آسیب دیدگی می شوند. تلویزیون های اسنوا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تحت تاثیر این موارد با اختلال مواجه می  شوند. به یاد داشته باشید در صورتی که مهارت و دانش لازم برای تعمیرات تلویزیون اسنوا را ندارید از دست کاری های ناآگاهانه ی این دستگاه خود داری کنید.

هر گونه تعمیرات که توسط افراد غیر حرفه ای و بی تجربه انجام شود عواقب بسیار بدی را برای دستگاه به همراه خواهد داشت و در نتیجه عملکرد تلویزیون را با مشکل مواجه خواهد کرد. هدف از گردآوری این مقاله ارائه ی اطلاعاتی کاربردی در خصوص آشنایی کاربران با نحوه ی تعمیر تلویزیون اسنوا و بررسی رایج ترین مشکلات این دستگاه می باشد. به یاد داشته باشید هر گونه اختلال در عملکرد این دستگاه با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی تلویزیون برطرف خواهد شد.

تعمیر تلویزیون، اقدامی هزینه بر بوده و بهتر است تا وقتی از خرابی مطمئن نشده اید، اقدام به ترمیم این دستگاه نکنید. از طرفی برخی از ایرادهای این دستگاه جدی نیستند و خود به خود برطرف می شوند. البته این بدان معنی نیست که مشکل کاملا حل شده است. شما باید بدانید که چه موقع نیاز به تعمیر تخصصی تلویزیون است تا از تشدید مشکلات دستگاه و خرابی دیگر قطعات آن جلوگیری کنید. در این مطلب ما بخشی از ایرادات رایج تلویزیون ها را بررسی کرده و شما را با نحوه تعمیرات تلویزیون اسنوا آشنا می کنیم. توصیه می کنیم به محض مشاهده هر یک از مشکلات ذکر شده، برای تعمیر تلویزیون اسنوا خود در یک تعمیرگاه معتبر اقدام کنید.

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون اسنوا

به عنوان بخشی از مهم ترین خدماتی که واحد تخصصی تعمیر تلویزیون اسنوا در مرکز سخت افزار ایران به مشتریان گرامی ارائه می دهد، باید به بررسی کامل تلویزیون، عیب یابی تخصصی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل اشاره کرد. این خدمات توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیر تلویزیون به مشتری های عزیز ارائه می شوند و از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند. تلاش همکاران ما این است که فرایند تعمیر تلویزیون های برند اسنوا را مطابق و هم سطح با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام دهند.

تعویض پنل تلویزیون اسنوا

همانطور که اشاره کردیم پنل تلویزیون مهم‌ترین قطعه این دستگاه است چراکه 70 درصد از ارزش تلویزیون را به خود اختصاص داده است؛ منظور از پنل تلویزیون همان صفحه نمایش تلویزیون است که به دلیل بروز مشکلاتی مانند: آبخوردگی و همچنین وارد شدن ضربه به آن دچار مشکل می‌شود؛ از نشانه‎‌های خرابی پنل تلویزیون می‌توان به نمایش خطوط عمودی بر روی تصویر تلویزیون، اضافه شدن یک رنگ غیر عادی به تصویر تلویزیون، نمایش یک نقطه یا نقاط سفید در تصویر (پیکسل سوختگی) و … اشاره کرد.

در صورت بروز هر یک از این مشکلات هیچ راهی به جزء تعویض پنل تلویزیون وجود ندارد. خوشبختانه تکنسین‌های تعمیرات تلویزیون اسنوا در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تخصص ویژه‌ای در زمینه تعویض پنل تلویزیون دارند از این‌رو می‌توانید با خیال راحت تعویض پنل تلویزیون خود را به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور بسپارید.

تعمیر و عیب یابی قفل شدن تلویزیون اسنوا

خوشبختانه تلویزیون‌های هوشمند اسنوا از قابلیتی به نام قفل کودک برخوردار هستند که با استفاده از این قابلیت می‌توانید بر روی هر برنامه و اپلیکیشنی که در تلویزیون شما موجود می‌باشد محدودیت ایجاد کنید تا کودکان شما نتوانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند؛ درصورتی که بخواهید قفل کودک بر روی تلویزیون اسنوا را غیرفعال کنید به رمز عبوری که هنگام فعال کردن قفل کودک وارد کرده‌اید، نیاز دارید؛ متاسفانه برخی از کاربران این رمز عبور را فراموش می‌کنند و نمی‌توانند قفلی که بر روی برنامه و شبکه‌های تلویزیون خود گذاشته‌اند را غیرفعال کنند؛ در این صورت می‌توانید با مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تماس بگیرید تا تکنسین‌های تعمیرات تلویزیون اسنوا به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و این مشکل را با سرعت بالایی برطرف کنند.


جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×