وبلاگ

مدیریت وبلاگ

پر تکرارترین علت خرابی تلویزیون اسنوا چیست؟!

توسط:
ایجاد:
۲۹ آبان ۱۴۰۱

مشکلات رایج در تلویزیون های اسنوا

یکی از اصلی‌ترین معضلاتی که معمولاً تمام مدل های تلویزیون اسنوا را درگیر خود می‌کند، به وجود آمدن اختلالات در تصویر و همچنین خاموش شدن تلویزیون است، مسئله تصویر در بیشتر مواقع در حالیست که صدای تلویزیون همچنان در حال پخش است و شنیده می‌شود. بدین معنا که اختلال به وجود آمده تنها مربوط به قطعاتی است که در تصویر تلویزیون دخیل می باشند

بک لایت یکی از قطعات اصلی و اساسی در تلویزیون است که وظیفه نمایش تصویر بر روی پنل را بر عهده دارد. برد اصلی ، برد پاور و تیکان هم قطعات اصلی تلویزیون را شامل می شوند . در ادامه به توضیح راجع به نحوه خرابی آنها در تلویزیون اسنوا خواهیم پرداخت. همچنین با ارائه راهکارهایی که توسط کاربر قابل انجام است از آسیب دیدگی زود هنگام این قطعه جلوگیری به عمل خواهیم آورد.

ایرادهای مربوط به خاموش شدن تلویزیون

1- علت روشن نشدن تلویزیون اسنوا
از جمله ایراداتی که در برخی مدل‌های تلویزیون اسنوا پیش خواهد آمد بدین صورت است که تلویزیون خاموش شده و حتی چراغ پاور آن هم روشن نمی‌شود. تعمیر این قبیل مشکلات تنها می بایست توسط کارشناسان و مراکز سیما تعمیر صورت گیرد. چون کوچک‌ترین خطایی در امر تعمیر می تواند باعث از کارافتادگی کامل دستگاه شود و شکستگی پنل از این قبیل موارد می باشد.

اصلی‌ترین دلیل در این بخش می‌تواند مربوط به مین برد ( برد اصلی ) یا بُرد پاور تلویزیون باشد .

خبر خوب : این مشکل کاملا قابل تعمیر می باشد . بنابراین پیشنهاد مجموعه تعمیرات سیماتعمیر به شما کاربران گرامی این می باشد که بعد از پدید آمدن این مشکل در دستگاه خود سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید .

3- تلویزیون اسنوا روشن و خاموش می شود
گاهی هنگام مشاهده ممکن است با این صحنه مواجه شده باشید که بدون دخالت دست و استفاده از ریموت کنترل، تلویزیون به صورت خودکار خاموش و روشن شده و مجدداً از آرم اسنوا شروع به کار می‌کند. در صورت عدم رسیدگی این روند تا جایی ادامه پیدا کند تا نه تنها قطعه معیوب بلکه دیگر قطعات درگیر با این موضوع دچار مشکل شوند . علت خاموش روشن شدن تلویزیون می‌تواند ناشی از خرابی در یکی از دو قطعه برد پاور یا مین برد تلویزیون باشد .

4- تلویزیون بعد از چند ساعت خاموش می شود
گاهی هنگام مشاهده ممکن است با این صحنه مواجه شده باشید که بدون دخالت دست و استفاده از ریموت کنترل، تلویزیون به صورت خودکار بعد از چند ساعت خاموش شود . ابتدا می توانید از طریق منوی تنظیمات گزینه تایمر خواب را بررسی نموده که احیانا آن فعال نباشد، چون فعال بودن آن گزینه بدین معناست که تلویزیون در تایم مشخصی خاموش شود. خاموش شدن خودکار تلویزیون به هنگام تماشا می تواند در ابتدا در ساعات طولانی پیش آید و این روند تا جایی ادامه پیدا کند که تماشای تلویزیون را مختل نماید. خاموش شدن خودکار تلویزیون می‌تواند ناشی از خرابی در دو قطعه برد پاور و مین برد تلویزیون باشد.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×