وبلاگ

مدیریت وبلاگ

راه حلی برای خاموش شدن خودکار تلویزیون ال جی در برخی دستگاه‌های سری WEBOS

توسط:
ایجاد:
۰۲ آذر ۱۳۹۹

تعمیر تلویزیون ال جی که خود به خود خاموش می‌شود

ممکن است که تایمر خاموشی تنظیم شده باشد، که باعث خاموش شدن تلویزیون سر ساعت خاصی شود، که می‌توان از قسمت تایمرها یا تنظیمات ساعت تایمر خاموشی را لغو کرد که می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ویدیو مرتبط با آن، راه حل‌هایی برای خاموش شدن ناگهانی تلویزیون را مشاهده کنید.

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون های ال جی

گاهی ممکن است با این ایراد مواجه شوید که خودکار تلویزیون خاموش شود. اول بهتر است راه حل‌های آن را بدانید:
بعضی از مدل‌های تلویزیون با توجه به مدت زمانی که برای آن‌ها تعریف شده چنانچه تغییر برنامه، ورودی و ولوم بر روی دستگاه انجام ندهید (مثلا تغییر صدا و تغییر کانال و…) به طور خودکار خاموش خواهند شد.
برای تغییر این مدت و یا خاموش کردن این گزینه در مدل‌های SJ و LH , UH ، LJ ، UJ می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
تنظیمات - عمو می - تایمر ها - خاموش شدن خودکار بر روی حالت خاموش و یا بازه‌ای متفاوت قرار دهید.

خاموش شدن خودکار تلویزیون ال جی در برخی دستگاه‌های سری WEBOS:

اما توجه کنید خاموش شدن مداوم و بدون علت، نیاز به بررسی مواردی را دارد که در بندهای قبلی توضیح داده شد و اگر نتوانستید خودتان مشکل تلویزیون را برطرف کنید با ثبت درخواست تعمیرکاران گلدیران برای تعمیرات تلویزیون ال جی مراجعه خواهند کرد.

تعمیر تلویزیون ال جی که خود به خود روشن می‌شود

گاهی ممکن است با قطع و وصل شدن برق، تلویزیون خود به خود روشن شود، این حالت به دلیل اینکه دستگاه عملکردی با عنوان روشن شدن خودکار دارد، کاملا طبیعیه و این حالت به صورت پیش فرض روشن می‌باشد.همچنین این ایراد می‌تواند به دلیل تایمر بیدار باش دستگاه نیز باشد که این مورد باید بررسی شود. که می‌توانید برای تعمیر تلویزیون، درخواست تعمیر تلویزیون خود را ثبت کنید.

ایرادهای مربوط به تصویر نداشتن تلویزیون ال جی

اختلال در تصویر تلویزیون می‌تواند به شکل‌های مختلفی نمایان شود. بهتراست بدانید چرا مشکل به وجود می‌آید که با خواندن این مقاله بتوانید از راه حل‌هایی که گفته می‌شود استفاده کنید.
خب بهتر است بدانید قطعه‌ی اصلی که وظیفه نمایش تصویر را بر عهده دارد ماژول تلویزیون یا پنل نام دارد. مشکلات تصویر هم غالبا می‌توانند به این قطعه یعنی ماژول تلویزیون یا پنل که گرانترین قطعه تلویزیون هم هست برگردد. اما نگران نباشید با پیشرفت تکنولوژی تعمیرات تلویزیون و افزایش دانش و مهارت تکنسین‌ها می‌توان این قطعه را با استفاده از بکلایت BACKLIGHT یا LED array تعمیر نمود.
به طور کلی تشخیص اینکه ماژول تلویزیون شما دچار مشکل است یا خیر کمی سخت است. اگرچه راه‌هایی هست تا خودتان به طور شخصی در خانه این مشکل را تشخیص دهید، اما توصیه می‌کنیم تشخیص آن را به تعمیرکاران و متخصصان بسپارید. اگر این کار توسط نکنسین‌های گلدیران، صورت گیرد علاوه بر سهولت و سرعت تشخیص بسیار ایمن‌تر هم هست. البته مطالعه مقاله بک لایت چیست و چگونه تعمیر بک لایت را انجام دهیم کمک میکند اطلاعات کامل‌تری را درباره بک لایت بدست آورید.

مشکل در تصویر می‌تواند به صورت این ایرادها در تلویزیون‌های ال جی دیده شود :

1- تلویزیون ال جی صدا دارد ولی تصویر ندارد
2- تصویر تلویزیون ال جی کیفیت ندارد یا کیفیت آن پایین است
3- علت شطرنجی شدن صفحه تلویزیون ال جی
4- رنگ تصویر در تلویزیون ال جی خوب نیست
5- وضوح تصویر تلویزیون ال جی پایین است
6- ابعاد تصویرتلویزیون ال جی بهم ریخته است
7- تلویزیون ال جی بعد از مدتی کار کردن تصویرش قطع می شود
8- تلویزیون ال جی گاهی به صورت لحظه ای قطع می شود
اما با این وجود اگر می‌خواهید خودتان سلامت ماژول تلویزیون را بررسی کنید، میتوانید از شیوه‌ها‌یی که در ادامه برای هرکدام از ایرادهای ذکر شده بالا عنوان میشود استفاده نمایید.
تلویزیون الجی

تعمیر تلویزیون ال جی که تصویر ندارد چک کنید که تلویزیون روشن باشد.

دکمه منو یا Home را روی کنترل فشار دهید و چک کنید تصویر منو (menu) ظاهر می‌گردد یا خیر؟
در صورت انجام دادن این کارها و نداشتن تصویر باید تکنسین جهت تعمیر تلویزیون اعزام شود.
مرحله بعد چک کنید آیا دستگاه در ورودی دیگر تصویر دارد؟
اگر چک کردید و تصویر منو روی تلویزیون ظاهر شد با ورودی‌های دیگر مثل فلش، سی دی و… چک کنید.
اما گاهی ممکن است گزینه صرفه جویی در مصرف برق روی حالت (نمایشگر خاموش) باشد که با زدن یکی از دکمه‌ها تصویر مجدد نمایش داده می‌شود
در صورتی که تصویر وجود دارد، اما کم نور است سه بار پشت سرهم دکمه mute روی کنترل را فشار دهید تا تنظیمات تصویر بازنشانی شود و در صورتی که موفق نشدید وارد قسمت تنظیمات شوید. گزینه صرفه جویی در مصرف برق را خاموش کنید و حالت تصویر را روی درخشان قرار دهید .
در چنین حالتی که تلویزیونتان اصلا تصویر ندارد، باید کارشناسان حرفه‌ای ما را خبر کنید تا با شناخت دقیقی که از قطعات تلویزیون دارند، عیب اصلی را پیدا کرده و تعمیر تلویزیون ال جی را انجام دهند.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×