وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی KDL-48W650D در سیما تعمیر تبریز

توسط:
ایجاد:
۰۸ مهر ۱۴۰۲

در مرکز سیما تعمیر بتریز تعمیر تلویزیون سونی KDL-48W650D بصورت تخصصی و با کمترین قیمت انجام می شود.این تلویزیون سونی از نوع LED بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد.تلویزیون سونی KDL-48W650D از نوع براویا سونی بوده و سری LED سونی می باشد.این تلویزیون علی رغم میان رده بودن برند سونی دارای امکانات ویژه ای می باشد که در بین طرفداران خاص سونی پرطرفدار می باشد.این مایشگر  ۴۸ اینچی دارای کیفیت تصویر FUUL HD  و دارای موتور پردازش تصویرX-Reality™ PRO، دارای سرعت رفرش تصویر ۲۰۰ هرتز برای مانع از ایست و پرش تصویر، بلندگوهای Bass Reflex، امکان اشتراک گذاری مستقیم تصویر، نسل دوم گیرنده دیجیتال DVB-T2 می باشد.

ویژگی های دیگر تلویزیون سونی KDL-48W650D

تلویزیون سونی KDL-48W650D طراحی بسیار زیبایی دارد و می‌تواند برای دکوراسیون خانه بسیار مناسب باشد. پایه‌ ها طوری طراحی شده ‌اند که از رو به رو قسمت پشت آن‌ها مشخص نیست. این نکته باعث شده تلویزیون ۴۸ اینچی KDL از رو به رو ظاهر جالبی داشته باشد. همچنین قاب بسیار باریک آن تلویزیون را زیباتر کرده و از طرف دیگر باعث شده تصویر با حداقل حاشیه برای کاربر به نمایش در بیاید.سیستم صوتی تلویزیون سونی KDL-48W650D از نوع دو کاناله است و توان خروجی آن ۱۰ وات است. باتوجه به سایز این مدل و این که برای سالن‌های کوچک و متوسط مناسب است، این سیستم صوتی می‌تواند نیازهای کاربر را به خوبی برطرف کند. البته سیستم صوتی دستگاه از Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby Pulse پشتیبانی می‌کند. گفتنی است این تلویزیون به خروجی صدای اپتیکال نیز مجهز است که کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. همین مسئله باعث می‌شود هنگام تماشا کردن فیلم های مهیج تجربه‌ ای مشابه به تجربه‌ تماشا کردن فیلم در سینما داشته باشید.همچنین به خاطر وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع، کاربر براحتی می تواند به درگاه های HDMI،USB و کامپوزیت دسترسی  های مختلفی را بتواند تجربه کند.

تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی KDL-48W650D

این مرکز تعمیر تلویزیون سونی KDL-48W650D را بصورت تخصصی و دارای هر ایرادی که باشد برای شما انجام می دهد.این خرابی ها ممکن است در پنل تلویزیون،مدار منبع تغذیه یا مین برد تلویزیون سونی باشد.

تعمیر مین برد تلویزیون سونی KDL-48W650D

یکی از مشکلات بزرگی که هر تلویزیون ممکن است به آن دچار شود ، مین برد دستگاه می باشد.در واقع مین برد دستگاه اصلی ترین قطعه تلویزیون می باشد که با تمامی قسمتهای صوتی و تصویری تلویزیون در ارتباط است.مین برد تلویزیون از قطعات الکترونیکی تشکیل شده و تمامی پردازش های تلویزیون را مدیریت می کند.از اینرو اگر در تعمیر تلویزیون سونی  KDL-48W650D خرابی از جانب مین برد باشد، تلویزیون شما دچار خاموشی ناگهانی می شود.

علت قطع شدن تصویر تلویزیون سونی KDL-48W650D

قطع شدن تصویر در تلویزیون خصوصا تلویزیون های هوشمند امری طبیعی می باشد ولی بدین معنا نیست که این مشکل را نادیده بگیریم.در واقع از دلایل قطع شدن تصویر در تلویزیون سونی می توان به مشکل و ایراد در بک لایت و آسیب دیدگی پنل تلویزیون سونی اشاره کرد.با خرابی و ایراد در یکی از بک لایتهای تلویزیون، این ایراد و خطا به تمامی بک لایت های نمایشگر سونی سرایت کرده و باعث سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون می شود.در مورد پنل تلویزیون سونی بطور مفصل صحبت کردیم اما باید گفت به طور کلی آسیب هایی مثل شکستگی پنل، سوختن پنل، نفوذ مایعات به آن اجازه عملکرد درست را به دستگاه نمی دهند و باعث آسیب جدی به پنل و در نهایت قطع تصویر تلویزیون سونی می شود.

تعمیر پنل تلویزیون سونی KDL-48W650D

پنل تلویزیون LED سونی در واقع همان پنل تلویزیون LCD سونی است، با این تفاوت که برای تولید نور در آن بجای لامپ فلورسنت از سیستم نورافشانی LED استفاده شده است. بدین ترتیب که برای وضوح بهتر بر روی صفحه نمایش‌های بزرگتر، تلویزیون های LCD به نور پس زمینه LED مجهز شدند و رزولوشن را افزایش دادند.عواملی که باعث خرابی و ایراد در پنل تلویزیون سونی می شود می نوان به نفوذ مایعات پاک کننده به داخل پنل،ضربه های محکمی که باعث شکستگی LED می شود و سولفاته شدن و سوختگی فیزیکی فلت پنل تلویزیون اشاره کرد.از نشانه های تعمیر پنل تلویزیون سونی KDL-48W650D می توان به چشمک زدن چراغ استند بای تلویزیون، کند شدن تصویر یا به اصلاح اسلوموشن شدن تصویر تلوزیون ، دوتایی شدن تصویر یا درهم رفتن تصاویر قبلی و بعدی و تیره و سیاه شدن تصویر تلویزیون از یک طرف اشاره کرد.

تعویض بک لایت تلویزیون سونی KDL-48W650D

تیره شدن بخشی از تصویر، کم نور شدن کل صفحه نمایش تلویزیون سونی و نداشتن تصویر در صورتی که صدا وجود دارد از رایج ترین نشانه های خرابی بک لایت تلویزیون سونی می باشد.اگر شما تلویزیون LED سونی سری w را دارید و یکی یا چندین نشانه ای که در بالا ذکر شد را در تلویزیون خود مشاهده کردید، مطمئن باشید زمان تعویض بک لایت تلویزیون شما فرا رسیده است.جالب است بدانید که بک لایت تعمیر شدنی نمی باشد و حتما می بایست به مراکز معتبر مراجعه کرده تا بک لایت تلویزیون بصورت تخصصی و اورجینال تعویض گردد.

تعمیر پورت HDMI تلویزیون سونی kdl-48w650d

یکی از پورتهای مهم در هر تلویزیونی، پورت HDMI می باشد که در جهت وصل کردن لپ تاپ،تبلت و گیرنده دیجیتال بکار برده می شود تا تصویر بزرگ تر و در کیفیت بهتری نمایش داده شود.آب خوردگی، ضربه خوردن و جا زدن نامناسب کابل HDMI در پورت، از اصلی ترین عواملی است که خرابی پورت HDMI را به دنبال دارند. از آنجا که این پورت به مین برد تلویزیون متصل شده است در اغلب مواقع امکان تعمیر آن وجود نداشته و برای استفاده از این قابلیت در تلویزیون می بایست مین برد تلویزیون تعویض گردد.

چشمک زدن نشانگر تلویزیون سونی KDL-48W650D

یکی دیگر از نشانه های خرابی و تعمیر تلویزیون سونی KDL-48W650D، چشمک زدن نشانگر پنل تلویزیون سونی می باشد.جالب است بدانید تعداد چشمک زدن نشانگر، گویای خرابی قسمت معیوب تلویزیون می باشد.به عنوان مثال ۲ بار چشمک زدن نشانگر تلویزیون سونی،نشان از خرابی پاور تلویزیون سونی می باشد.

هنگ کردن و روی لوگو ماندن تلویزیون سونی

در برخی موارد وقتی تلویزیون سونی را روشن می کنیم،تلویزیون هنگ کرده و لوگو سونی روی صفحه نمایش باقی می ماند.این ایراد نیز از مشکلات و خرابی های رایج تلویزیون ال ای دی سونی می باشد.در بررسی هایی که در مرکز سیما تعمیر تبریز سرویس و توسط کارشناسان خبره این مرکز صورت گرفته،مشخص شده بیشترین علت پیش آمدن این ایراد مربوط به اتصال یک فلش مموری ویروسی به تلویزیون led سونی می باشد.مورد دیگر که باعث بوجود آمدن هنگ کردن و روی لوگو ماندن تلویزیون led سونی در مدل KDL-48W650D می شود،ایراد در قطعه مین برد می باشد.برای اینکه مشکل هنگ کردن و روی لوگو ماندن تلویزیون سونی را براحتی حل کنید،بهترین راه ارزیابی و کارشناسی تلویزیون هوشمند سونی می باشد و نیازی هم نیست که تلویزیون را به مرکز ما بیاورید،ما بمحض تماس شما با مرکز کارشناس مربوطه را به منزل شما برای بررسی دقیق میفرستیم.

تعمیر برد پاور تلویزیون سونی KDL-48W650D

بسیاری از قطعات اصلی الکتریکی تلویزیون بر روی برد پاور قرار دارد و خرابی آن باعث اختلال در عملکرد برخی از قطعات شده و در نهایت منجر به روشن نشدن تلویزیون سونی می شود.برد پاور تلویزیون سونی KDL-48W650D نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خرابی آن باعث خاموشی ناگهانی تلویزیون یا روشن نشدن کامل نمایشگر ال ای دی سونی می گردد.از نشانه های خرابی برد پاور می توان به خاموش شدن ناگهانی تلویزیون،استند بای شدن صفحه نمایش و روشن نشدن نلویزیون سونی اشاره کرد.در مرکز سیما تعمیر تبریز سرویس با دیدن شواهد یاد شده در بالا سریعا برد پاور تلویزیون براویا سونی مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورتی قابل تعمیر باشد،قطعات مورد نیاز تعویض می شود و در صورتی خرابی بسیار زیاد باشد که از لحاظ مالی صرفه اقتصادی نداشته باشد، با هماهنگی کاربر برد پاور در مرکز تعویض می گردد

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×