وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هوشمند سونی در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۵ مهر ۱۳۹۹

سونی سرویس نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی  با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و پنل تلویزیون سونی  با بهره گیری از کادر متخصص تعمیرات تلویزیون سونی، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز تعمیرگاه مرکزی از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون سونی می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدید ترین تجهیزات تعمیر و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی تعمیرگاه مرکزی سیما تعمیر ،  تعمیرات در تبریز, اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع وقت , پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع لوازم خانگی می باشد.

چرا برای تعمیرات نمایندگی سونی را انتخاب کنیم ؟

دلیل اینکه بعد از خرید تلویزیون سونی از ما خواسته می شود تا از نمایندگی سونی در تبریز و یا نمایندگی سایر نقاط کمک بگیریم دلایل زیر می باشد:

خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

انواع تلويزيون هاي ال سي دي و ال اي دي در نمايندگي تعميرات تلويزيون قابل تعمير هستند. در صورتي که تلويزيون شما با اختلالاتي چون پرش تصوير، دو نيم شدن تصوير، قطع صداي تلويزيون، روشن نشدن دستگاه، شکستن پنل تلويزيون، کم نور و پر نور بودن بخش هايي از تصوير و … رو به رو شد مي توانيد با مراجعه به واحد تعميرات تلويزيون آن ها را بر طرف کنيد.

همچنين با مراجعه به نمايندگي تلويزيون امکان خريد انواع تلويزيون هاي lcd و led براي مشتريان فراهم شده است. حضور مشاوران در نمايندگي تعميرات تلويزيون به شما کمک مي کند تا متناسب با کاربري خود محصول مورد نظر را انتخاب کنيد. دريافت کليه ي مشخصات فني هر تلويزيون و همچنين راهنمايي بابت انتخاب اندازه تلويزيون از طريق مراجعه به مشاوران اين مجموعه امکان پذير است.

شما برای اینکه بتوانید با مراکز تعمیرات سونی در ارتباط باشید میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید
09146556540 آقای مهندس اروجلو

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×