وبلاگ

مدیریت وبلاگ

عیب یابی و مشکلات رایج تلویزیون سونی

توسط:
ایجاد:
۱۱ تیر ۱۳۹۹

اطمینان از سالم بودن و کارکرد بی عیب و نقص تلویزیون سونی بسیار مهم و حیاتی است. با این حال اگر مشکلی در سیستم تلویزیون شما وجود داشته باشد، یا ایراداتی جزئی در هنگام کارکرد تلویزیون تان به چشم میخورد، نگران عیب یابی و رفع مشکل تلویزیون خود نباشید. متخصصان نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در سیما تعمیر تبریز نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی، در عیب یابی و رفع مشکلات متداول تلویزیون به کمک شما خواهند آمد.

سونیسونی

عیب یابی تلویزیون سونی از چندین جهت بسیار مهم است. روند عیب یابی صحیح دستگاه، پیش از هر چیز به مشکلات و ایرادات تلویزیون تان پایان می دهد. علاوه بر این، در صورتی که ایرادات جزئی سیستم تلویزیون خود را شناسایی و عیب یابی نمایید، می توانید از رخ دادن اشکالات بزرگتر و جدی تر دستگاه جلوگیری کنید تا نیازی به صرف هزینه زیاد برای تعمیر تلویزیون سونی نباشد. بیشترین مشکلات تعمیراتی که مشتریان برای رفع آن با تعمیرگاه تلویزیون سونی شهرتان تماس برقرار کرده اند موارد زیر می باشد.

نداشتن تصویر:
قطع شدن تصویر در تلویزیون های ال ای دی (LED) و ال سی دی (LCD) یک ایراد متداول در این نوع تلویزیون ها می باشد و مربوط به تکنولوژی تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی است. ایراد قطع تصویر با وجود داشتن صدا عمدتا مربوط به مدار بک لایت آن ها و یا در بخش T CON می باشد که هر دو این موارد در مکان شما توسط تعمیرکار حرفه ای قابل تعویض می باشد.

نداشتن صدا:
برخی مواقع پیش می آید که صدای تلویزیون به طور ناگهانی قطع می شود! از آنجا که تلویزیون یک دستگاه پر مصرف در خانواده می باشد، این اشکال برای افراد خانواده می تواند عصبی کننده باشد. قطع شدن صدا در تلویزیون های ال ای دی و یا ال سی دی عمدتا یا به دلیل مشکل در بلندگوی آن ها است که با تعویض بلندگو مشکل برطرف می شود و یا به دلیل ایراد برد اصلی دستگاه است که معمولا تعمیر می شود و در برخی مواقع هم نیاز به تعوض برد است.

مشکل به هم ریختگی رنگ صفحه نمایش:
یکی از رایج ترین مشکلاتی که در تلویزیون های ال سی دی سونی به وجود می آید ایراد رنگ تصویر است. این ایراد به شکل های مختلفی دیده می شود؛ مثل پخش شدن رنگ در صفحه نمایش (حالت رنگین کمانی) ، به وجود آمدن خطوط افقی یا عمودی در ال سی دی، به هم ریختگی رنگ، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی تصویر (رنگ های اصلی: قرمز،آبی،سبز) و یا به هر شکلی که کیفیت نمایش تصویر از بین برود.
رفع این اشکال قدری پیچیده است و ممکن است بخاطر ایراد بک لایت ها، منبع تغذیه، برد اصلی، برد اینورتور و یا برد کنترلر باشد. در صورت بروز هر مشکلی که مربوط به رنگ تصاویر باشد، بهتر از در اسرع وقت با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون:
خاموش شدن ناگهانی تلویزیون های سونی با توجه به مدل دستگاه، میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که عمده ترین علت آن، خرابی برد اصلی ویا خرابی برد پاور تلویزیون سونی می باشد و معمولا با تعویض آن ها مشکل برطرف می شود.

دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این مشکل توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید. 

اجازه ندهید که به دلیل مشکلات کوچک تلویزیون شما اشکال اساسی پیدا کند! هم اکنون درخواست تعمیر تلویزیون سونی خود را ثبت نمایید و با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی سیما تعمیر تماس بگیرید. ما با کمک متخصصین با تجربه خود همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

جهت مشاوره در خصوص کالا و سفارش کالا با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر : تبریز – چهارراه منصور

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×