وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی در تبریز

توسط:
ایجاد:
۲۷ خرداد ۱۳۹۹


تعمیرات تلویزیون سونی به دلیل قیمت نسبتاً بالای این تجهیزات و ظرافت ساختار و اجزا آن نیازمند حضور متخصصانی است که به تمامی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون های سونی تسلط و آشنایی داشته باشند و بتوانند در بررسی‌های اولیه ضمن عیب‌یابی صحیح، عملیات و راهکارهای مورد نیاز جهت تعمیرات تخصصی تلویزیون  را تشخیص دهند. از همین رو تعمیرات تلویزیون سونی در این مرکز به دست مجموعه ای از کارشناسان تعمیر و با بهره مندی از ابزارآلاتی انجام می پذیرد که بالاترین سطح سازگاری را با این محصول دارند.

ویژگی‌های نرم‌ افزاری و سخت افزاریِ ویژۀ این محصول سبب می‌گردد تا کارشناسان تعمیر راهکارهایی را بکارگیرند که صرفاً خاصِ تعمیرات تلویزیون سونی است. صبر و شکیبایی مجموعۀ تعمیرات تلویزیون سونی در حینِ کار و ارائه راهنمایی های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است. از سویی دیگر مدیریتِ مرکز تعمیرات تلویزیون سونی سیما تبریز همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری مداری نموده است.


تعمیر تلویزیون سونی در محل

استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون سونی در محل به آن گروه از کاربرانی توصیه می‌شود که اشکالاتی در تلویزیون مورد استفاده‌شان پدید آمده است اما به دلایلی چون ضیق وقت، عدم دسترسی به وسیله نقلیه مناسب، بالا بودن ابعاد تلویزیون و مواردی از این دست امکان جابجایی تلویزیون و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. این گروه از کاربران می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت نمایندگی تلویزیون سونی، با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس تعمیر تلویزیون سونی در محل را ثبت نمایند.

کارشناسان «سرویس در محل تلویزیون سونی» بلافاصله به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس تلویزیون سونی در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست. بعلاوه کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند.

جهت ارائه خدمات و تعمیرات تلویزیون هوشمند سونی خودبا ما تماس بگیرید
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر: تبریز، چهارراه منصور

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×